دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

جای مناسب بوفه کجاست ؟

مکان قرار دادن بوفه

در سال های گذشته , بوفه و ویترین جز یکی از وسایل ضروری برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق پذیرایی به حساب می آمدند.  اما اکنون با کوچک تر شدن خانه ها و آپارتمانی شدن آنها بوفه ها جای خود را به سلف های دیواری داده اند . در اینجا ما در مورد گذاشتن ویترین یا بوفه  در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه توضیحاتی را به شما می دهیم.

از بوفه ها معمولا برای به نمایش گذاشتن ظروف چینی و کریستال شیک و گران قیمت در سالن غذا خوری یا اتاق پذیرایی استفاده می کنند . بوفه ها نیز مانند مبلمان انواع و ساختار مختلفی دارد,  ولی در کل هدف همه آنها به نمایش گذاشتن وسایل زیبا در منزل می باشد . گذاشتن ویترین یا بوفه  در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه هم نقش مهمی در شیک کردن خانه ایفا می کند.

عکس از بوفه های زیبا و شیک در خانه

بوفه در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه 1

بوفه در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه 2

بوفه در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه 3

بوفه در مناسب ترین و چشم گیر ترین قسمت خانه 4

برای گذاشتن بوفه در فضای منزل , باید توجه داشته باشید که آیا این بوفه با سایر وسایل شما هماهنگی دارد یا خیر . برای اینکه بوفه یا ویترین شما در خانه بدرخشد باید در نظر داشته باشید که اگر بوفه تان سبک کلاسیک دارد , حتما باید مبلمان کلاسیک داشته باشید و اگر بوفه تان سبک مدرن دارد باید مبلمان شما نیز مدرن باشد.

بهترین مکان برای قرار دادن بوفه , نزدیک به میز ناهارخوری می باشد تا دسترسی به ظروف آسانتر شود . اگر فضای خانه شما کوچک است , شما می توانید از بوفه های آینه دار استفاده نمایید . این ویترین ها تعداد ظروف شما را زیادتر نشان می دهد و در نهایت جای کمتری اشغال می کنند.

در طراحی بوفه های کلاسیک , شما می توانید بوفه را با یک ست غذاخوری هماهنگ کنید . یا حتی می توانید , از ظروف مختلف ولی با ترکیب رنگی هماهنگ استفاده نمایید . بهترین مکان برای گذاشتن ویترین ها , کنج اتاق است که با کمی سلیقه می شود در گوشه اتاق نقطه چشم گیری درست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *