بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کلاهدوز مشهد

بازار مبل کلاهدوز مشهد

بلوار کلاهدوز مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد . محله کلاهدوز از شمال به بلوار قرنی ، از جنوب به خیابان احمدآباد ، از شرق به بلوار مجد و خیابان قائم و از غرب به خیابان های راهنمایی و شهید صادقی یا سازمان آب محدود می شود . در بلواز کلاهدوز بورس انواع مبل قرار دارد که شامل فروشگاه ها و گالری های مختلفی می باشد که انواع مختلف مبلمان منزل را عرضه می کنند . مبلمان به فضای دکوراسیون داخلی روح می بخشد و وجود آن در هر نوع دکوراسیونی لازم است . برای خرید مبل باید به بازار مبل مراجعه کنید تا بتوانید با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل و یا محل کارتان مبلمان مناسب را خریداری کنید . در بازار مبل کلاهدوز که یکی از بازارهای مبل مشهد است چهارده فروشگاه مبلمان فعالیت می کنند . یکی از این فروشگاه ها مجتمع مبل یاش است که در محله کلاهدوز خیابان کلاهدوز 37 -شهید مولایی قرار گرفته است .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل ویرانی مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل طلاب مشهد

آدرس : مشهد ، بلوار شهید کلاهدو ز، کلاهدوز 37 ، مجتمع مبل یاش

آدرس بازار مبل کلاهدوز مشهد

از دیگر فروشگاه های بازار مبل کلاهدوز مبل پارت ، مبلمان برادران احمدی ، مبلمان و سرویس خواب ققنوس ، چوب ماهون (میز ناهارخوری) ، گالری ایتاچوب می باشد .

بورس مبل و پارچه رو مبلی در 5 طبقه و 75 واحد در بلوار کلاهدوز قرار گرفته است که آدرس آن مشهد ، میدان احمد آباد تا چهارراه ابوطالب می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل سناباد مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل وصال مشهد

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در مشهد

بازار مبل کلاهدوز یکی از بازار های مبل در مشهد است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد ..دی ایران یک فروشگاه تخصصی در زمینه مبلمان خانگی ، مبلمان اداری و دکوراسیون می باشد که محصولات خود را به صورت غیرحضوری به فروش می رساند . با خرید غیرخضوری دیگر لازم نیست به بازار مبل مراجعه کنید و هزینه و وقتتان را تلف کنید . دی ایران دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند .

همچنین بخوانید: بازار مبل طرقبه مشهد

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *