بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل آبنوس کرج

بازار مبل آبنوس کرج

بازار مبل آبنوس یکی از چندین بازار مبل کرج است که انواع مبلمان منزل را تولید و عرضه می کند . مبل یکی از وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی منزل است که بیشترین نقش را در چیدمان و زیبایی دکوراسیون داخلی دارد به همین دلیل انتخاب مدل مناسب آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . قبل از اینکه به بازار مبل بروید ابتدا فضای منزل را اندازه گیری کنید و جایی که قرار است مبل قرار بگیرد را تعیین کنید و همچنین سبک دکوراسیون منزل را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید . در بازار مبل آبنوس می توانید مدل های مختلف مبلمان مدرن و مبلمان کلاسیک را مشاهده کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل مارلیک کرج

همچنین بخوانید: بازار مبل فردیس کرج

مشخصات بازار مبل آبنوس کرج

بازار مبل آبنوس در سال 1363 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان و مصنوعات چوبی در کرج آغاز کرد . مساحت این بازار 1000 مترمربع است که کاملا تجاری می باشد و محصولات متنوعی از جمله مبل ، سرویس خواب ، تخت خواب ، میز ناهار خوری و… را به فروش می رسانند . در بازار مبل آبنوس امکانات رفاهی مختلفی از جمله پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و لابی وجود دارد .

مبلمان شرکتی در کرج

انواع مبلمان در بازار مبل آبنوس کرج

مبلمان منزل در سبک های مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند . در بازار مبل آبنوس انواع مدل های مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی و مبل کودک موجود می باشد . علاوه بر مبل محصولات دیگری مانند سرویس خواب ، سیسمونی نوزاد ، جهیزیه عروس ، میز تلویزیون و میز ناهار خوری در این بازار به فروش می رسند . مبلمان بازار مبل آبنوس به صورت نقدی و قسطی با اقساط 60 ماهه به فروش می رسند .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل آزادگان کرج

آدرس بازار مبل آبنوس کرج

کرج، پل حصارک، بلوارپیام (جاده قزلحصار سابق) ، روبروی بی سیم، نرسیده به تعویض پلاک، مجتمع آبنوس

برای رفت و آمد به این بازار می توانید از مترو نیز استفاده کنید . نزدیکترین ایستگاه مترو به مجتمع آبنوس مترو گلشهر می باشد .

بازار مبل کرج کجاست

ساعت کاری بازار مبل آبنوس کرج

ساعت کاری بازار مبل آبنوس در روزهای عادی از 9 صبح الی 10 شب می باشد و در ایام تعطیل نیز همین ساعت ها باز می باشد و به مشتریان خدمات ارائه می دهد .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل آرش کرج 

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در کرج

بازار مبل آبنوس کرج مدل های مختلف و متنوعی از انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را عرضه می کنند و مشتریان می توانند برای خرید به این بازار مراجعه کنند . ممکن است افرادی باشند که نتوانند زمان کافی را به گشت و گذار در بازارهای مبل اختصاص دهند ، این افراد می توانند به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند . فروشگاه اینترنتی دی ایران مدل های بسیار متنوع و جدید انواع مبل را برای مشتریان به نمایش گذاشته است که مشتریان می توانند با صرف زمان بسیار کمی مدل های بسیار متنوعی از انواع مبلمان را مشاهده کنند و رنگ چوب و پارچه مبل را به دلخواه انتخاب کنند و سفارش دهند . کلیه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه به سراسر کشور قابل ارسال می باشند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *