دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون

چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون

چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون اهمیت زیادی دارد و باید در انجام این کار دقت زیادی به خرج دهید . در این قسمت از دکوراسیون اتاق پذیرایی افراد خانواده دور هم جمع می شوند و به استراحت و تماشای تلویزیون مشغول می شوند و باید هم به زیبایی چیده شود و هم محیط آرامش بخش و راحتی داشته باشید . در اکثر منازل تلویزیون را نقطه کانونی در نظر می گیرند و بقیه وسایل دکوراسیون اتاق پذیرایی را بر اساس محل قرار گیری تلویزیون می چینند . بهترین مبل برای استفاده در جلوی تلویزیون مبل راحتی است که برای چیدمان آن باید نکات مهمی را بدانیم تا دکوراسیون زیبا و راحتی در این قسمت داشته باشیم .

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب

همچنین بخوانید : دکوراسیون آشپزخانه

مبل دو نفره جلو تلویزیون

مدل مبل جلوی تلویزیون

مبل راحتی یکی از گزینه های مناسب برای جلوی تلویزیون است که خود دارای انواع مختلفی می باشد که مهم ترین آنها مبل ال و مبل تختخواب شو است که هر کدام از این مدل ها دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی می باشند . هنگام انتخاب مبل راحتی باید به راحت بودن نشیمن و پشتی آن دقت کنید و مدلی را انتخاب کنید که نشیمن نرم و راحتی داشته باشد و برای مدت  طولانی بتوان روی آن نشست و به تماشای تلویزیون پرداخت .

برای اتاق های کوچک مبل ال بسیار مناسب است ، این مدل از مبل راحتی هم نشیمن راحتی دارد و می توان آن را در گوشه های پذیرایی قرار داد و هم اینکه تعداد افراد بیشتری می توانند روی آن بنشینند .

افرادی که هنگام تماشای تلویزیون می خواهند دراز بکشند باید مبل تختخواب شو خریداری کنند . مدل تختخواب شو این امکان را به افراد می دهد که پاهای خود را دراز کنند و در نهایت آرامش به تماشای تلویزیون بپردازند و همزمان استراحت بسیار خوبی داشته باشند .

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق کودک

همچنین بخوانید : دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

خرید مبل جلو تی وی

رنگ مبل راحتی جلوی تلویزیون

انتخاب رنگ مبل راحتی جلوی تلویزیون اهمیت زیادی دارد و باید ست و هماهنگ با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی باشد . انتخاب رنگ روشن یا تیره بستگی به رنگ دیگر وسایل دکوراسیون منزل ، اندازه فضا و مقدار نور فضا دارد . برای اتاق های بزرگ و پر نور محدودیتی وجود ندارد و می توانید به دلخواه رنگ مبلمان را انتخاب کنید و با وسایل دیگر ست کنید ولی برای اتاق های کوچک و کم نور بهتر است از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر و دلبازتر به چشم بیاید .

ایده های چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون

  • یک روش برای قرار دادن مبلمان این است که بجای چسباندن مبل راحتی به دیوار و قرار دادن تلویزیون در کنار دیوار روبروی آن ، مبل ها را در وسط فضا قرار دهیم تا یک فضا پشت مبل ها مانند یک راهرو ایجاد شود تا افراد برای رفت و آمد از آن استفاده کنید .
  • اگر در پذیرایی شومینه نیز دارید می توانید از چند عدد مبل گردان استفاده کنید که در صورت نیاز بتوانید آنها را بچرخانید و رو به تلویزیون و یا شومینه قرار دهید .
  • برای فضاهای مستطیل شکل می توانید فضای تلویزیون را از قسمت پذیرایی جدا کنید . مبل های راحتی را جلوی تلویزیون بچینید و یک فضای دنج و راحت برای استراحت و سرگرمی ایجاد کنید و در قسمت دیگری از سالن مبل های رسمی تر را برای پذیرایی از مهمانان قرار دهید .
  • برای اینکه هم شومینه و هم تلویزیون کانون توجه پذیرایی باشند باید میز تلویزیون را در کنار شومینه قرار دهید و مبلمان را روبروی آن بچینید ، با این کار از هر دو گزینه در دکوراسیون منزل استفاده مفید را برده اید و زیبایی تلویزیون و شومینه در کنار هم فضا را زیباتر می کند .

چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

  • اگر می خواهید فضای تلویزیون را جدا کنید می توانید با استفاده از کاناپه های راحتی این کار را انجام دهید . با قرار دادن یک کاناپه سه نفره روبروی تلویزیون و قرار دادن وسایلی دیگری مانند میز ناهار خوری در فضای پشت کاناپه ، دو فضای کاملا مجزا خواهید داشت .
  • اگر فضای اتاق کوچک است و در اتاق یک شومینه نیز دارید می توانید تلویزیون را بالای شومینه نصب کنید و مبل ها را رو به شومینه و تلویزیون بچینید تا از فضای موجود استفاده بهینه را برده باشید و همچنین با این کار زیبایی شومینه را به عنوان نقطه کانونی پذیرایی از دست نخواهید داد .
  • یک روش دیگر این است که مبل راحتی را در جلوی تلویزیون و در کنار میز ناهار خوری قرار دهید تا هنگام شام خوردن نیز بتوانید تلویزیون را تماشا کنید .
  • در چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون بزرگترین کاناپه را روبروی تلویزیون قرار دهید و بقیه مبل ها را با توجه به آن در محل مناسب خود بچینید . اگر میخواهید اتاق حالت رسمی داشته باشید مبل های دیگر را به صورت متقارن کنار کاناپه بچینید ولی اگر نمی خواهید فضا رسمی شود می توانید مبل ها را فقط در یک طرف کاناپه بچینید .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *