دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از فضای خالی زیر تخت خواب

استفاده از فضای زیر تخت
مشاهده و خرید با دسته بندی

یکی از مشکلاتی که در خانه های آپارتمانی و کوچک وجود دارد,  نبود جای زیاد یا انباری برای نگه داری وسایل غیر ضروریمان است . خصوصا در اتاق خواب ها این دغدغه بیشتر به چشم می خورد به همین منظور ما روش استفاده درست از فضای خالی زیر تخت خواب  را برای استفاده از وسایل اضافی را برای شما بیان می کنیم.یک راه حل بسیار ساده استفاده از سبدهای پلاستیکی در زیر تخت می باشد , که شما می توانید لباس های اضافه را تا زده و داخل آن بگذارید . اما اگر به فکر راه حل مناسب تر هستید , بهتر است زیر تخت خواب را قفسه بندی کنید . این روش خوبی است تا اتاق خواب  بهم ریخته و نا مرتب نشان داده نشود و از فضای خالی زیر تخت خواب برای استفاده از وسایل اضافی به خوبی استفاده نمایید .

همچنین بخوانید : طرح کناف اتاق خواب

همچنین بخوانید : کاغذ دیواری اتاق خواب

عکس از فضای قابل استفاده در زیر تخت خواب

فضای خالی زیر تخت خواب 1

فضای خالی زیر تخت خواب 2

همچنین بخوانید : انواع مدل کمد دیواری

همچنین بخوانید : انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه

فضای خالی زیر تخت خواب 3

فضای خالی زیر تخت خواب 4

یکی دیگر از این روش ها که برای خانه های کم جا و آپارتمانی بکار می رود , ایجاد یک دراور در زیر تخت است . در این طراحی ممکن است ارتفاع تخت از زمین زیاد شود ولی فضای بسیار زیادی ایجاد می شود تا شما وسایلتان رادر آن جا دهید . شما این کار را برای سرویس خواب کودک تان نیز می توانید اجرا کنید.

اکثر تخت خواب ها داری دو کشو زیر تخت می باشند که به خوبی وسایل ما را در خود جا می دهند . اگر این کشوها جای وسایل شما را ندارد , می توانید از نجار کمک بگیرید و کشو ها را بزرگتر بسازید تا وسایل بیشتری را در آن جای بدهید.

اگر از کمبود جا بیش از بیش رنج می برید , شما می توانید از اندازه و ابعاد استاندارد برای تخت خوابتان خارج شوید . به طوری که هم می شود ارتفاع تخت را بالا تر برد و هم کشو های بزرگتر و زیاد تری زیر تخت درست نمود تا فضای  منحصر به فردی برای خود داشته باشید . شما برای درست کردن این نوع تخت ها بهتر است با یک نجار مشورت کنید و طرح مورد نظرتان را عملی نمایید.

 همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

همچنین بخوانید : تزئین اتاق خواب