بازار مبل, دکوراسیون

شهر مبل اهواز

شهر مبل اهواز

اهواز یکی از شهرهای بزرگ است که در جنوب کشور واقع شده است . در اهواز فروشگاه های مبل زیادی به صورت پراکنده در سطح شهر قرار دارند که برای ساماندهی آنها محلی به مساحت 15 هکتار را به بازار مبل اختصاص داده اند که به شهر مبل اهواز معروف است . این بازار شامل هفت پاساژ بزرگ می باشد و علاوه بر مبل می توانید لوستر، پارچه مبلمان، لوازم جانبی مبل، میز و صندلی و لوازم دیگر مربوط به دکوراسیون داخلی را از این بازار خریداری کنید .

شهر مبل اهواز بازاری مشابه بازار مبل یافت آباد است با این تفاوت که شهر مبل اهواز مساحت بیشتری دارد و بزرگترین بازار مبل در جنوب کشور است که ساکنین شهر اهواز و شهرهای اطراف آن می توانند برای خرید مبل به این بازار بزرگ مراجعه کنند و دیگر لازم نیست برای خرید به تهران مراجعه کنند .

قیمت مبل

آدرس شهر مبل اهواز

اهواز، انتهای بلوار پاسداران، بعد از منطقه فرهنگیان، جنب قرارگاه ارتش، شهر مبل اهواز

آدرس شهر مبل اهواز

انواع مبلمان در شهر مبل اهواز

مبل یکی از وسایل اصلی دکوراسیون داخلی منزل است که در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند . مبل های مدرن دارای طرح ها و مدل های ساده ای هستند و برای دکوراسیون های مدرن مناسبند . مبل راحتی یکی از انواع مبل مدرن است که دارای مدل های متنوعی می باشد و راحتی نشیمن آن در اولویت قرار دارد، مبل سلطنتی برای دکوراسیون های تجملاتی و سلطنتی استفاده می شود و دارای منبت کاری و تزیینات زیادی است . مبل های کلاسیک منبت کاری کمتری نسبت به مدل های سلطنتی دارند . در شهر مبل اهواز که بزرگترین بازار مبل اهواز نیز می باشد تنوع مبلمان بسیار زیاد است و می توانید مدل های متنوعی را در پاساژهای این بازار مشاهده کنید و با توجه به سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون داخلی منزلتان مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران اهواز 

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در شهر مبل اهواز

مبل های مختلف در شهر مبل اهواز دارای قیمت های متفاوتی می باشند . مبلی که از چوب های با کیفیتی مانند چوب روس و چوب راش در تولید آن استفاده شده باشد نسبت به مدل هایی که از چوب های متفرقه تولید می شوند دارای قیمت بیشتری هستند . هر چه مقدار چوب بیشتری در تولید مبل استفاده شده باشد قیمت مبل بالاتر خواهد رفت . در ساخت انواع مبل راحتی مقدار چوب کمتر و فوم و پارچه بیشتری استفاده می شود به همین دلیل قیمت این نوع مبل نسبت به مدل های دیگر ارزان تر است . مبل سلطنتی دارای چوب بیشتری است و همچنین منبت کاری ها و نقش های زیادی روی آن اجرا می شود به همین دلیل قیمت آن گرانتر است . در و شهر مبل اهواز تنوع قیمتی زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مدل مناسب با بودجه شان را انتخاب و خریداری کنند .

تولیدی مبل راحتی اهواز

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در اهواز

برای خرید مبل می توانید به بازار شهر مبل اهواز مراجعه کنید و با بازدید از فروشگاه ها و تولیدی های این بازار خرید خود را انجام دهید . افرادی که وقت کافی برای رفتن به بازار را ندارند و زمان برای آنها خیلی ارزشمند است می توانند خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که انواع مبل راحتی و مدل های مختلف و متنوعی از مبل سلطنتی را تولید و عرضه می کند . جدید ترین مدل های مبل را می توانید در سایت دی ایران مشاهده نمایید و آنها را با کیفیت بسیار خوب و قیمت منصفانه خریداری کنید . دی ایران محصولات خود را در بسته بندی مناسب و ایمن به سراسر کشور ارسال می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *