بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل ایران اهواز

بازار مبل ایران اهواز

مبل ها تاثیر مستقیمی روی دکوراسیون منزل دارند و می توانند به ایجاد یک فضای آرامشبخش و دلنشین کمک کنند . خرید مبل یکی از مهم ترین خرید هایی است که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود . برای خرید باید با بازارهای مختلف مبل آشنایی کافی داشته باشید . بازار مبل اهواز شامل چند بازار بزرگ است که بازار مبل ایران اهواز یکی از آنهاست . بازار مبل ایران در محله زیتون کارمندی اهواز قرار گرفته است . این بازار مبل دارای شانزده فروشگاه مبلمان می باشد که انواع مبلمان کلاسیک ، مبل راحتی ، مبل استیل ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، مبل تختخواب شو ، وسایل دکوری و اکسسوری و همچنین مبلمان اداری را عرضه می کنند .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل ایران اهواز

اهواز ، زیتون کارمندی ، بلوار پاسداران ، بازار مبل ایران

همچنین بخوانید: شهر مبل اهواز 

بازار مبل ایران به ایستگاه اتوبوس بیمارستان ابوذر و ایستگاه مترو زیتون دسترسی دارد و افراد می تونند به راحتی به این بازار رفت و آمد کنند .

آدرس بازار مبل ایران اهواز

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل ایران اهواز

قیمت مبل وابسته به متریال به کار رفته در ساخت آن است . هرچه از مواد با کیفیت تری استفاده شده باشد قیمت مبلمان بیشتر خواهد بود . در تولید مبل راحتی از چوب کمتری استفاده می شود و مقدار فوم و پارچه بیشتر است ولی در تولید مبلمان سلطنتی از چوب بیشتری استفاده می شود و همچنین منبت کاری روی آن انجام می گیرد به همین دلیل قیمت مبل راحتی ارزان تر از مبل سلطنتی است . در بازار مبل ایران اهواز تنوع قیمتی بالایی وجود دارد و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و کالای متناسب با بوجه شان را خریداری کنند .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی، سلطنتی و کلاسیک در اهواز

خرید مبل در اهواز هم می تواند به صورت حضوری و مراجعه به بازارهای مبل این شهر از جمله بازار مبل ایران انجام شود و هم اینکه امکان خرید آنلاین و غیر حضوری نیز وجود دارد . در اهواز و یا هر شهر دیگری باشید برای خرید غیر حضوری محدودیتی ندارید و می توانید به صورت آنلاین انواع مبلمان را خریداری کنید . یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر و با سابقه فروشگاه دی ایران است که دارای سال های زیادی خدمت صادقانه به مشتریان خود می باشد . در دی ایران می توانید انواع مدل های جدید و بروز مبلمان از جمله مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل تختخواب شو را مشاهده کنید و با رنگ چوب و پارچه دلخواه خریداری کنید . دی ایران محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *