بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل اهواز

بازار مبل اهواز

اهواز یکی از هشت شهر بزرگ ایران است که توسط کارون به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است و باعث شده است شهر جلوه و نمای زیباتری پیدا کند . در اهواز نیز بازار های مبل زیادی قرار گرفته است که در زمینه مبلمان و دکوراسیون فعالیت می کنند و نیاز مردم را به مبل و صنایع چوبی بر طرف می کنند . از بزرگترین بازار های مبل در اهواز ، بازار شهر مبل اهواز ، بازار مبل ایران اهواز و بازار مبل طبقاتی امام رضا می باشند . برای آشنایی با این بازار ها این راهنمای خرید را مطالعه نمایید .

قیمت مبل

بازار مبل اهوار 1

شهر مبل اهواز

شهر مبل اهواز یکی از بزرگترین بازار های مبل در اهواز است که همانند بازار مبل یافت‌ آباد تهران است با این تفاوت که زیر بنای بیشتری دارد . بازار یافت آباد ده هزار هکتار زیر بنا دارد در حالی که شهر مبل اهواز در زمینی به مساحت 15 هکتار بنا شده است و دارای  180 غرفه می باشد . این بازار اولین بازار بزرگ مبلمان در جنوب و جنوب غرب کشور است بازار مبل اهواز شامل هفت پاساژ است که دارای 600 واحد 30 تا 1800 متر می باشد . در این بازار علاوه بر مبلمان محصولاتی مانند انواع لوستر ، لوستر و چراغ آویز آشپزخانه ، پارچه مبلمان ، لوازم جانبی مبل ، میز و صندلی و … عرضه خواهد شد . این بازار هم اکنون در دست احداث است .

بزرگترین مزیت شهر مبل اهواز متمرکز شدن تولیدی ها و فروشندگان مبلمان در یک منطقه است که باعث می شود شهروندان اهواز و همچنین شهرستان‌ های دیگر استان و استان‌ های نزدیک نیازی به مراجعه به تهران برای خرید کالا نداشته باشند و کالای مورد نیاز خود را با تنوع و کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب از اهواز خریداری کنند .

همچنین بخوانید: شهر مبل اهواز 

آدرس شهر مبل اهواز

اهواز ، انتهای بلوار پاسداران ، جنب قرارگاه جنوب غرب نزاجا ، شهر مبل اهواز

شهر مبل اهواز

بازار مبل ایران اهواز

بازار مبل ایران اهواز در محله زیتون کارمندی اهواز قرار گرفته است . این بازار دارای شانزده فروشگاه مبلمان می باشد که انواع مبلمان کلاسیک ، مبل راحتی ، مبل استیل ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، مبل تختخواب شو ، مبلمان اداری ، وسایل دکوری و اکسسوری و … را عرضه می کنند . این مکان به ایستگاه اتوبوس بیمارستان ابوذر و ایستگاه مترو زیتون دسترسی دارد و افراد می تونند به راحتی به این بازار رفت و آمد کنند .

آدرس بازار مبل ایران اهواز

اهواز ، زیتون کارمندی ، بلوار پاسداران ، بازار مبل ایران

بازار مبل طبقاتی امام رضا اهواز

در بازار امام رضا می توانید همه ی احتیاجات زندگیتان از خرید های روزمره گرفته تا خرید جهیزیه انجام دهید .  پاساژ امام رضا ، یک مرکز خرید طبقاتی است که در سال 1383 افتتاح گردیده است و در ابتدا بازار فرش در این مکان در 5 طبقه احداث شده است . هم اکنون این بازار از معروف ترین مراکز خرید در اهواز است . مجتمع تجاری امام رضا دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات است و بهترین بازار برای خرید جهیزیه در اهواز به حساب می آید . طبقه سوم و چهارم این پاساژ به مبلمان ، سرویس خواب و تشک و … اختصاص دارد .

بازار مبل امام رضا

راهنمای طبقات بازار امام رضا اهواز

طبقه ی منفی یک : مواد غذایی و محصولات بهداشتی

طبقه ی همکف ، اول و دوم : انواع فرش ، روفرشی ، قالیچه و …

طبقه ی سوم : مبلمان و تابلو فرش

طبقه ی چهارم : سرویس خواب دو نفره ، تشک و انواع میز ها

طبقه ی پنجم : چینی و بلور ، لوازم آشپزخانه ، پوشاک ، لوازم خانگی ، وسایل برقی جهیزیه ، محصولات کودک و سیسمونی نوزاد ، کیف و کفش

آدرس مجتمع تجاری طبقاتی امام رضا اهواز

اهواز ، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی ، مجتمع تجاری امام رضا

این مجتمع دارای امکانات رفاهی از قبیل سوپر مارکت ، شعب بانک های مختلف ، پارکینگ ، لابی مرکزی و … می باشد . از مزیت های بازار امام رضا این است که با توجه به طبقاتی بودن آن و اختصاص هر طبقه به کالایی خاص ، لازم به گشتن کل طبقات نیست و از هر طبقه می توانید کالا و لوازم مورد نظر را تهیه کنید .

مجتمع تجاری امام رضا

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل اهواز

قیمت مبل در بازارهای مبل اهواز مانند سایر بازار های مبل رنج قیمتی متفاوتی دارد و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار ها مراجعه کنند و یک دست مبل خریداری کنند . چوب بکار رفته در کلاف مبل ، نوع فوم و پارچه روکش مبل بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است . چوب های با کیفیت وزن زیادی دارند و بیشتر در ساخت مبل سلطنتی استفاده می شوند . مبل های راحتی پارچه بیشتری در آنها بکار می رود و از آنجا که این نوع مبل ها برای نشستن های طولانی و استراحت کردن استفاده می شوند نوع فوم بکار رفته در نشیمن آنها اهمیت زیادی دارد . هر چه مواد مرغوب تری برای تولید مبلمان استفاده شده باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود .

قیمت مبل در بازار مبل اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *