بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب کودک و نوزاد چهاردانگه

سرویس خواب کودک و نوزاد چهاردانگه

برای خرید سرویس خواب نوزاد در چهاردانگه می توانید به فروشگاه های مختلفی که در این بازار قرار دارند مراجعه کنید . تولیدکنندگان زیادی در چهاردانگه فعالیت می کنند و مدل های مختلف سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را تولید می کنند . تولیدیهای تخت و کمد چهاردانگه دارای تنوع زیادی در محصولات هستند و برای سلیقه های مختلف مدل های متفاوتی دارند . بازار مبل و سرویس خواب چهاردانگه در شهرک صنعتی چهار دانگه و در منطقه 19 شهرداری تهران قرار دارد . در ادامه نمونه هایی از این محصولات بهمراه لینک خرید خدمت شما ارائه میگردد. اگر این محصولات مورد پسند شما هستند میتوانید روی تصویر مورد نظر خود کلیک کنید و قیمت ومشخصات بیشتری از آن را مشاهده نمایید.

سرویس خواب نوزاد چهاردانگه

سرویس خواب نوزاد چهاردانگه

قیمت سرویس خواب نوزاد

نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد در چهاردانگه

  • مهم ترین نکته در هنگام خرید سرویس خواب برای کودکان و نوزادن راحتی و ایمنی آن است . تخت خواب نوزاد باید دارای حفاظ باشد و نوزاد در آن کاملا راحت بخوابد .
  • ارتفاع تخت خواب نوزاد باید قابل تنظیم باشد تا با بزرگ شدن نوزاد بتوانید آن را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید .
  • دقت کنید که همیشه گران بودن نشانه کیفیت بالای کالا نیست .
  • فاصله بین نرده های محافظ تخت نوزاد باید حدود 5 سانتیمتر باشد تا نوزاد در آن ایمنی کافی داشته باشد .
  • رنگ سرویس خواب نوزاد را از رنگ های آرامش بخش و ملایم انتخاب کنید تا فرزند شما در آن آرامش کافی داشته باشد .
  • اگر می خواهید فرزندتان تخت خواب را برای سال های نوجوانی نیز استفاده کند تخت او را از تخت های دو منظوره انتخاب کنید .
تولیدی تخت و کمد نوزاد چهاردانگه

تولیدی تخت و کمد نوزاد چهاردانگه

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

قیمت سرویس خواب نوزاد در چهاردانگه

قیمت سرویس خواب نوزاد با توجه به متریال به کار رفته در تولید آن متفاوت است . مدل هایی که از جنس چوب ساخته می شوند وزن زیادی دارند و قیمت آنها گران است به همین دلیل به جای چوب از ام دی اف استفاده می کنند که هم سبک تر است و هم قیمت مناسب تری دارد . در بازار چهاردانگه انواع مدل های سرویس خواب کودک و نوزاد با قیمت های مختلف موجود می باشد و مشتریان با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند می توانند مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند . تولیدی های زیادی در چهاردانگه وجود دارد که فضای رقابتی بین آنها برقرار است و به همین دلیل محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسانند .

بیشتر بخوانید: تشک چهاردانگه
قیمت سیسمونی چهاردانگه

قیمت سیسمونی چهاردانگه

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در چهاردانگه

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در چهاردانگه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *