بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوزاد ملایر

سرویس خواب نوزاد ملایر

سیسمونی نوزاد یکی از مهم ترین وسایلی است که پیش از تولد نوزاد توسط والدین خریداری می شود. دوران نوزادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل باید کلیه وسایلی که برای این دوران می خرید از استانداردهای لازم برخوردار باشند. تخت خواب نوزاد باید محل امن و راحتی را برای خواب و استراحت نوزاد فراهم کند. سرویس خواب های نوزاد در دو گروه دخترانه و پسرانه قرار می گیرند و از تنوع بسیار بالایی برخودارند. قبل از اینکه به خرید بروید معیارهای مهم را بررسی کنید تا دچار سردرگمی نشوید و راحت تر مدل مناسب را بیابید. جنس سرویس خواب و قیمت آن دو فاکتور مهم هستند که باید به آنها توجه کنید. ملایر یکی از مراکز مهم تولید مبلمان و سرویس خواب است که دارای بازار لوازم خواب در نقاط مختلف شهر می باشد و مشتریان می توانند به تولیدی ها و بازارهای بزرگ این شهر مراجعه کنند و سرویس خواب مناسب با سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنند.

قیمت سرویس خواب نوزاد

همچنین بخوانید: سرویس خواب ملایر

فروشگاه ها و تولیدی های سرویس خواب نوزاد در ملایر

  • گروه صنعتی مبلمان محمدی

آدرس: ملایر، کیلومتر 3 جاده همدان، شهرک صنعتی دو (مبلمان و دکوراسیون)، بلوار کاج، انتهای بلوار، نبش خیابان 18 و 20، گروه صنعتی مبلمان محمدی

  • سرویس خواب آپادانا ملایر

آدرس: ملایر، بلوار شهید بهشتی، روبروی ساختمان فرمانداری، جنب مبل قنبری

قیمت سرویس خواب نوزاد در ملایر

  • سرویس خواب نوزاد آوید

آدرس : همدان، خیابان طالقانی، چهارراه حبیبی، فروشگاه آوید (نمایندگی انحصاری شرکت آوید در استان همدان)

  • سیسمونی ماه سربی

آدرس: همدان، ملایر، بازار مبل ملایر (۳۲ متری)، چهار راه سوم، جنب کوچه آزادی ۲

  • سیسمونی نی نی جور ملایر

آدرس: ملایر، خیابان اراک، روبروی اداره دارایی

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان ملایر

قیمت سرویس خواب نوزاد در ملایر

قیمت سرویس خواب نوزاد در ملایر به فاکتورهای زیادی از جمله جنس و مدل سرویس خواب بستگی دارد. اگر از چوب در ساخت تخت و کمد نوزاد استفاده شده باشد سرویس تولید شده دارای وزن زیاد و قیمت گرانی خواهد بود. سرویس خواب های نوزاد ام دی اف دارای قیمت مناسب تری نسبت به مدل های چوبی می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخودارند به همین دلیل ام دی اف از مواد متداول در ساخت و تولید سرویس خواب نوزاد است. تعداد اقلام سرویس خواب نوزاد نیز روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. برای خرید یک سرویس خواب نوزاد ارزان قیمت می توانید مستقیما به تولیدی ها مراجعه کنید و همچنین جنس آن را از مواد ارزانتر مانند ملامینه و نئوپان انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: تشک ملایر

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در ملایر

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در ملایر به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ملایر ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *