بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان ملایر

سرویس خواب نوجوان ملایر

ملایر یکی از مراکز مهم تولید مبلمان و سرویس خواب است که دارای تولیدی ها و بازارهای زیادی می باشد و به شهر ملی مبل و منبت معروف است. سرویس خواب نوجوان یکی از انواع سرویس خواب است که در مدل های متنوع و زیادی در ملایر موجود است. قبل از خرید سرویس خواب نوجوان ابتدا فضای اتاق نوجوان را اندازه گیری کنید و همچنین نوع دکوراسیون آن را تعیین کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را پیدا کنید. هر سرویس خواب نوجوان از یک تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و یک پاتختی تشکیل می شود. بسته به نیازتان و فضای اتاق می توانید وسایل دیگری مانند کمد، میز تحریر و کتابخانه را نیز همراه آن خریداری کنید. در بازار لوازم خواب مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه عرضه می شود و مشتریان با سلیقه مختلف امکان انتخاب مدل مورد نظرشان را دارند.

قیمت سرویس خواب نوجوان

تخت خواب اصلی ترین جز سرویس خواب نوجوان است که در ابعاد 90*200 سانتیمتر ساخته می شود که برای خواب و استراحت یک نفر فضای مناسب را فراهم می کند. تولیدی تخت خواب در ملایر انواع تخت خواب نوجوان را در مدل های متنوع و جدید تولید و عرضه می کند.

همچنین بخوانید: سرویس خواب ملایر

فروشگاه ها و تولیدی های سرویس خواب نوجوان در ملایر

فروشگاه ها و تولیدی های سرویس خواب نوجوان در ملایر

  • کارخانه مبل محمدی

آدرس: استان همدان، ملایر، جاده شهرک صنعتی ملایر 2

  • سرویس خواب آپادانا ملایر

آدرس: ملایر، بلوار شهید بهشتی، روبروی ساختمان فرمانداری، جنب مبل قنبری

همچنین بخوانید: تشک ملایر
  • صنایع چوبی بهسان چوب ملایر

آدرس: ملایر، کیلومتر ۲ جاده همدان، شهرک صنعتی مبلمان ( حاجی آباد)، بلوار دوم، نبش خیابان        14

  • فروشکاه مبل و سرویس خواب ایده

آدرس: استان همدان، ملایر، خیابان مومنی، پاساژ شهروند

قیمت سرویس خواب نوجوان در ملایر

قیمت سرویس خواب نوجوان در ملایر

قیمت سرویس خواب نوجوان در ملایر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها جنس مواد به کار رفته در ساخت محصول است. قیمت سرویس خواب و تخت خواب های فلزی از سایر مدل ها کمتر است و افرادی که بودجه کمی دارند می توانند مدل مناسب را از بین نمونه های فلزی انتخاب کنند. از محبوب ترین سرویس خواب های نوجوان مدل های ام دی اف می باشند که از کیفیت بالایی برخوردارند و تنوع بالایی نیز دارند، قیمت این مدل ها از مدل های چوبی کمتر است. برای خرید تخت خواب ارزان قیمت در ملایر بهتر است خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدی ها انجام دهید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد ملایر

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در ملایر

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در ملایر به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ملایر ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است. سرویس خواب و تخت خواب ملایر از طریق اینستاگرام و پیج های معتبر نیز قابل خریداری می باشد.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *