بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب ملایر

سرویس خواب ملایر
مشاهده و خرید با دسته بندی

ملایر یکی از شهرهای مهم در زمینه صنعت مبلمان می باشد. تولیدی های بزرگ زیادی در این شهر قرار دارند که انواع سرویس خواب ها را تولید و عرضه می کنند. سرویس خواب یکی مهم ترین اجزای اتاق خواب است و تاثیر زیادی روی دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب دارد، علاوه بر زیبایی باید به کیفیت و استاندارد بودن سرویس خواب و تخت خواب توجه شود و مدلی را انتخاب کنید که بتواند یک خواب راحت و آرامش بخش را برایتان به ارمغان بیاورد. در ملایر کارگاه ها و تولیدی های زیادی وجود دارد که می توانید به طور مستقیم مبلمان و سرویس خواب را از آنها خریداری کنید. بازار مبل ملایر از مهم ترین و معروف ترین بازارهای کشور است که نقش چشمگیری در تولید و عرضه انواع مبلمان، سرویس خواب، مدل های مختلف تخت خواب، میز ناهار خوری، میز تلویزیون، مبلمان اداری و … دارد. در اینجا تعدادی از تولیدی ها و فروشگاه های مهم ملایر را به شما معرفی می کنیم.

قیمت سرویس خواب

تولیدی ها و فروشگاه های سرویس خواب در ملایر

تولیدی ها و فروشگاه های سرویس خواب در ملایر

کارخانه ها و کارگاه های تولید مبل ملایر در شهرک صنعتی 2 ملایر قرار دارند که در كيلومتر 3جاده همدان شهرک صنعتي 2 ملاير می باشند.

  • گروه صنعتی مبلمان محمدی

آدرس: كيلومتر 3 جاده همدان، شهرك صنعتي 2 ملاير، ميدان صنعت، بلوار چوبكاران ، بلوار دوم نبش خيابان 18، گروه صنعتی مبلمان محمدی

  • صنایع چوبی بهسان چوب ملایر

آدرس: ملایر، کیلومتر ۲ جاده همدان، شهرک صنعتی مبلمان ( حاجی آباد)، بلوار دوم، نبش خیابان        14 – ساعت کاری این مجموعه از 8 صبح الی 21 می باشد.

  • توليدي مبل ابريشم

آدرس: شهرک صنعتی حاجی آباد، فاز 2، تولیدی مبل ابریشم

  • گالري مبل مارليك

آدرس: ملایر، شهرک صنعتی شماره 2 ملایر، خیابان اول

  • مبل تام ملاير

آدرس: ملایر،کمربندی بروجرد ، 100 متر بعد از پل خرم آباد، سمت چپ، کوچه رضوان، پلاک1

  • مبل يالين

آدرس: ملایر،میدان نبوت، ابتدای بلوار، بازار مبل ( 32 متری مطهری )، تولیدی و نمایشگاه مبل یالین

  • مبلمان كسري

آدرس: ملایر، بلوار بازار مبل ملایر( 32 متری مطهری )، روبروی خیابان قلعه، شاه محمدي

  • مبلمان سیفيه ملاير

آدرس: ملایر، 32 متری مطهری، بعد از خیابان قلعه، نبش کوچه شهید حاتمی، ضلع جنوبی، مبلمان سیفیه ملایر

  • مبل قنبري

آدرس: ملایر، بلوار شهید بهشتی، روبروی ساختمان فرمانداری، نمایشگاه مبل قنبری

  • تولیدی مبل کتیبه

آدرس: ملایر، بلوار بازار مبل ملایر( 32 متری مطهری )، چهارراه کوی پلیس

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

خرید سرویس خواب نوجوان در ملایر

خرید سرویس خواب نوجوان در ملایر

در بازار مبل ملایر می توانید سرویس خواب نوجوان را در مدل های متنوع و با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. هر سرویس خواب نوجوان از یک تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و یک عدد پاتختی تشکیل شده است که می توانید بسته به نیازتان وسایل دیگری مانند کمد، میز تحریر و کتابخانه را نیز همراه آن خریداری کنید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان ملایر

خرید سرویس خواب نوزاد در ملایر

سیسمونی و سرویس خواب نوزاد نیز در بازار مبل ملایر به وفور دیده می شوند. تخت خواب نوزاد، ویترین و کمد از اجزای سرویس خواب نوزاد هستند که وجود آنها در اتاق نوزاد ضروری است. تختی که برای نوزادتان انتخاب می کنید باید دارای استانداردهای لازم باشد تا بتواند یک خواب راحت و آرامش بخش را برای نوزاد به ارمغان آورد.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد ملایر

خرید تشک در ملایر

تشک از برندهای معتبر و معروف در ملایر عرضه می شود. برای اطمینان از کیفیت تشک آن را از نمایندگی های برندهای معروفی مانند رویا، رویال و خوشخواب خریداری کنید. تشک ها دارای مدل های مختلفی می باشند که با توجه به سن و وزن افراد باید مدل را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین بخوانید: تشک ملایر

قیمت سرویس خواب در ملایر

قیمت سرویس خواب در ملایر

با توجه به قرارگیری تولیدی های بزرگ در ملایر قیمت سرویس خواب در این شهر رنج قیمتی وسیعی را دربرمی گیرد و نسبت به جاهای دیگر ارزان تر می باشد. با توجه به متریالی که در ساخت سرویس خواب استفاده می شود قیمت آن متفاوت است. چوب، ام دی اف، نئوپان و فلز از مواد استفاده شده در ساخت سرویس خواب ها می باشند که نمونه های چوبی گران تر از سایر مدل ها می باشند و نمونه های فلزی ارزان تر از سایر مدل ها هستند. با توجه به بودجه و نیازتان می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب

سرویس خواب دست دوم در ملایر

عده ای از افراد هستند که توان مالی خرید سرویس خواب نو را ندارند و عده ای دیگر که توان مالی بالایی دارند هر چند وقت یکبار دکوراسیون منزلشان را تغییر می دهند و یک سرویس خواب جدید خریداری می کنند، این افراد سرویس خواب قبلی خود را برای فروش در اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور قرار می دهند تا افراد کم درآمد بتوانند آن را خریداری کنند. ملایری ها می توانند با مراجعه به دیوار و شیپور ملایر مدل های مختلف را مشاهده و به صورت مستقیم از فروشنده خریداری کنند.

خرید آنلاین سرویس خواب در ملایر

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در ملایر به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب دو نفره، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ملایر ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است . اینستاگرام نیز یکی از برنامه ها و اپلیکیشن های محبوب و پرطرفدار است که دارای پیج های زیادی در زمینه تولید و فروش سرویس خواب می باشد. سرویس خواب ملایر از طریق اینستا نیز قابل خریداری می باشد.