دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

بورس سرویس خواب نوزاد و نوجوان در تهران

بورس سرویس خواب نوزاد در تهران

بورس سرویس خواب نوزاد و نوجوان به مکان هایی گفته می شود که شامل چندین فروشگاه و تولیدی بزرگ باشد. خرید سیسمونی نوزاد یکی از خریدهای لذت بخش برای پدر و مادر است، سرویس خواب نوزاد مهم ترین و سنگین ترین تکه از اجزای سیسمونی است که باید با وسواس و دقت بالایی خریداری شود. البته بسیاری از خانواده ها بجای خرید یک سرویس کامل ترجیح میدهند تنها تخت خواب نوزاد را خریداری کنند. برای داشتن یک خرید ایده آل و متمایز باید با بورس سرویس خواب نوزاد در تهران آشنایی کامل داشته باشید.

در مکان هایی که بورس سرویس خواب نوزاد هستند تنوع محصولات بسیار بالاست و برای همه ی سلیقه ها مدل های مناسب یافت می شود، همچنین در این مکان ها دامنه قیمت محصولات نیز بالاست و افراد با بودجه های مختلف می توانند سرویس خواب مناسب با بودجه شان را خریداری کنند.

قیمت سرویس خواب نوزاد

برای آشنایی با بورس سرویس خواب نوزاد در تهران این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

سرویس خواب نوزاد رزیتا

سرویس خواب نوزاد مدل رزیتا

1 – بورس سرویس خواب نوزاد در یافت آباد

یکی از مهم ترین مکان های خرید مبلمان و لوازم چوبی در تهران بازار مبل یافت آباد است. در یافت آباد همه نوع محصول از برندهای مختلف موجود است. فروشگاه ها و تولیدی های بسیار زیادی در این بازار فعالیت می کنند. بازار مبل یافت آباد یکی از بورس های سرویس خواب نوزاد در تهران به شمار می رود. در این بازار بزرگ می توانید بگردید و سرویس خوابتان را مطابق سلیقه و بودجه تان انتخاب کنید. مهم ترین مراکز خرید سرویس خواب در یافت آباد عبارتند از:

  • پاساژ بی بی سنتر (همه ی فعالیت های این پاساژ در زمینه سرویس خواب نوزاد و نوجوان است) ، آدرس: بازار مبل یافت آباد، انتهای کوچه صفر خان
  • بازار مبل شماره ۳ ، آدرس: بازار مبل یافت آباد، بالاتر از چهارراه یافت آباد
  • پاساژ خلیج فارس ، آدرس: یافت آباد، نبش ضلع شمال شرقی چهارراه یافت آباد

قیمت و خرید سرویس خواب نوجوان

قیمت و خرید تخت خواب نوجوان

2 – بورس سرویس خواب نوزاد در خیابان جامی

خیابان جامی یکی از بورس های قدیمی و با سابقه سرویس خواب نوزاد در تهران است که در زمینه برندهای معتبر فعالیت دارد. تولیدی ها و فروشگاه های بزرگی در این خیابان قرار دارند و تمامی محصولات آنها برند است که قیمت گرانی دارند.

آدرس: تهران، بالاتر از خیابان حسن آباد، مابین خیابان های حافظ و ولیعصر

3 – بورس سرویس نوزاد در خیابان بهار

خیابان بهار در مرکز شهر قرار دارد و از مکان های جدید بورس سرویس خواب نوزاد است. در این خیابان تعدادی فروشگاه قرار دارند که البته تنوع محصولات آنها کم است.

آدرس: تهران، مترو دولت آباد، خیابان بهار

سرویس خواب نوزاد کاناپه ایی

سرویس خواب نوزاد مدل کاناپه ایی

4 – بورس تخت و کمد نوزاد چهاردانگه

شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از بورس های سرویس خواب نوزاد در تهران است که دارای کارخانه ها و تولیدکننده های بزرگی است و همچنین نمایشگاه ها و فروشگاه های زیادی در این شهرک وجود دارد که اکثرا خودشان تولید کننده هستند. اگر به دنبال خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدی هستید حتما سری به این شهرک بزنید.

آدرس: تهران، شهرستان اسلامشهر، منطقه 19 (دسترسی آن از اتوبان آزادگان و حد فاصل بزرگراه تهران – ساوه و بزرگراه تهران – قم، خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب امکان پذیر است)

اگر در کرج ساکن هستید برای خرید سرویس خواب نوزاد می توانید می توانید به مراکز زیر مراجعه کنید:

  • بازار کوروش

آدرس: کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

  • بازار امام رضا

آدرس: کرج، کمالشهر، میعاد 12، تولیدی مبل امام رضا

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *