بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل دلاوران يزد

بازار مبل دلاوران يزد

مبل یکی از وسایلی است که تاثیر بسیار زیادی روی دکوراسیون داخلی منزل دارد و اگر به درستی انتخاب شود یک محیط بسیار زیبا و جذاب خلق خواهد شد که افراد خانواده و مهمانان از بودن در آن لذت خواهند برد . برای خرید مبل باید به بازار مبل مراجعه کنید . در شهر یزد بازارهای زیادی برای خرید مبل وجود دارد که بازار مبل دلاوران یکی از آنهاست . این بازار در فضایی به مساحت 1400 متر مربع احداث شده است، در این بازار می توانید جهیزیه کامل عروس، مبلمان مدرن، مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، بوفه، سرویس خواب، میز ناهار خوری، فرش و گلیم را خریداری کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل خلیج فارس یزد

آدرس بازار مبل دلاوران یزد

بازار مبل دلاوران یزد که یکی از چندین بازار مبل یزد می باشد و دارای 2 شعبه است که مشتریان با توجه به محل سکونتشان می توانند نزدیکترین شعبه را برای خرید انتخاب کنند .

شعبه ۱ : یزد، بلوار ۱۷ شهریور، چهارراه شرکت نفت، جنب پل هوایی شرکت نفت ( ایران خودرو سابق )

شعبه ۲ : یزد، بلوار جمهوری، خیابان وکیل، خیابان امام جعفر صادق، روبروی درمانگاه اکبری شماره 2

آدرس بازار مبل دلاوران يزد

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل دلاوران یزد

قیمت های بازار مبل دلاوران یزد ارزان تر از بازار های دیگر است و تنوع قیمت محصولات زیاد است . افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مدل مناسب با بودجه شان را خریداری کنند . مبل راحتی ارزان تر از مبل سلطنتی است و خانواده هایی که بودجه کمی دارند و یا فضای منزلشان کوچک است بهتر است مبل های مدرن و راحتی خریداری کنند تا هم هزینه کمتری پرداخت کنند و هم اینکه مبل های مدرن ساده تر هستند و فضای کمتری اشغال می کنند و از شلوغی فضای خانه جلوگیری می شود . در بازار مبل دلاوران می توانید مبل را به صورت اقساط نیز خریداری کنید و هزینه مبل را در اقساط بلند مدت 15 ماهه پرداخت کنید .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در یزد

برای خرید مبل در یزد بازارهای مبل زیادی از جمله بازار مبل دلاوران وجود دارد که انواع مختلف مبل راحتی، سلطنتی و وسایل دیگر دکوراسیون داخلی منزل را عرضه می کنند . اگر امکان خرید حضوری ندارید و می خواهید مبلمان منزلتان را از جدیدترین مدل های تولید شده در تولیدی های بزرگ تهران خریداری کنید باید به صورت اینترنتی و غیر حضوری از فروشگاه دی ایران خرید کنید . دی ایران یکی از فروشگاه های خوشنام و با سابقه اینترنتی است که انواع مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل تختخواب شو و بسیاری دیگر از وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی منزل را تولید و عرضه می کند که می توانید مبلمان را در رنگ چوب و پارچه دلخواه و متناسب با دکوراسیون منزل سفارش دهید . کلیه محصولات دی ایران قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند و با کیفیت بالا و قیمت منصفانه برای مشتریان ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *