بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خليج فارس يزد

بازار مبل خليج فارس يزد

مبل را می توان اصلی ترین وسیله در دکوراسیون داخلی منزل معرفی کرد . دکوراسیون اتاق پذیرایی مهم ترین قسمت در هر خانه ای است که انتخاب وسایل آن تاثیر زیادی در زیبایی فضای منزل دارد، مبل ها بیشترین فضا را در قسمت نشیمن و پذیرایی اشغال می کنند و اگر به درستی انتخاب شوند به ایجاد یک فضای جذاب و چشمگیر کمک خواهند کرد . بازار مبل محلی است که باید برای خرید مبلمان به آن مراجعه کنید . در شهر یزد بازار های مبل زیادی وجود دارد که یکی از آنها بازار مبل خلیج فارس است، این بازار را می توان بزرگترین بازار مبل یزد دانست . بازار مبل خلیج فارس یزد در بلوار جمهوری قرار گرفته است و تولیدی ها و نمایشگاه های زیادی در آن قرار گرفته اند . در این بازار می توانید انواع مبلمان منزل و مبلمان اداری را مشاهده کنید .

در اطراف بازار مبل خلیج فارس فروشگاه های مبلمان دیگری از جمله مجتمع مبل مد در بزرگراه فقیه خراسانی و مبل عقیق در بلوار جمهوری اسلامی، بزرگراه فقیه خراسانی قرار دارند که می توانید از آنها نیز بازدید کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران یزد

آدرس بازار مبل خلیج فارس یزد

یزد، بلوار جمهوری، بعد از دروازه قرآن، کیلومتر 1 بلوار فقیه خراسانی، بعد از تالارمحبوب، بازار مبل خلیج فارس

آدرس بازار مبل خليج فارس يزد

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل خلیج فارس یزد

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل خلیج فارس متفاوت است و به متریال استفاده شده در تولید آن بستگی دارد . مشتریان می توانند با بازدید از فروشگاه ها و تولیدی های مختلف قرار گرفته در این بازار مبل متناسب با بودجه شان را بیایند . مبل راحتی دارای قیمت پایین ترین نسبت به مبل های سلطنتی می باشد و علت آن نیز استفاده از چوب بیشتر و با کیفیت تر در ساخت مبل سلطنتی می باشد و همچنین منبت کاری ها و ظریف کاری هایی که روی این نوع مبل اجرا می گردد قیمت آن را بالاتر می برد .

خرید آنلاین انواع مبلمان در یزد

برای خرید مبل در یزد می توانید به بازار مبل خلیج فارس در بلوار جمهوری مراجعه کنید و مدل های مختلف مبل را در این بازار مشاهده کنید و مدل مناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را خریداری کنید . اگر امکان مراجعه به بازار مبل را ندارید می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید . فروشگاه اینترنتی دی ایران مدل های بسیار متنوع و زیادی از انواع مبل های راحتی، سلطنتی، کلاسیک و تختخواب شو را تولید و عرضه می کند . مبلمان در دی ایران با کیفیت بالا و قیمت ارزان و منصفانه به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می گردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *