بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کاسه گران قم

بازار مبل کاسه گران قم

بازار مبل کاسه گران قم با بیش از نیم قرن تجربه و تلاش کار آفرینان ، امروزه یکی از مهمترین بازار های چوب ایران و خاورمیانه میباشد . همین امر موجب شده که همه ی کسانی که برای خرید مبل به بازار مبل قم مراجعه می کنند حتما بازدید از این بازار را جز لیست خود قرار دهند زیرا این بازار دارای تنوع بسیار و فروشگاه های زیادی است که می توانید هر نوع مبلمان و میز ناهار خوری و سرویس خواب متناسب با هر نوع سلیقه و دکوراسیون انتخاب کنید و حتی اگر فردی بسیار سختگیر هم باشید در این بازار مبل حتما مورد مناسب سلیقه خود را خواهید دید . بازار مبل کاسه گران علاوه بر داشتن فروشگاه ها و مغازه های مبلمان و سرویس خواب در سبک ها و مدل های متفات دارای تولیدی هایی است که می توانید مدل خاصی از مبلمان ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب و وسایل چوبی دیگری که مدنظرتان است را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

قیمت مبل

بازار مبل کاسه گران قم

ساعت کاری بازار مبل کاسه گران قم

بازار مبل کاسه گران همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب مشغول بکار است.

آدرس بازار مبل کاسه گران قم

استان قم ، قم ، بلوار خلیج فارس ، درود گران ، کوچه 15

فروشگاه های محدوده بازار مبل کاسه گران

از دیگر فروشگاه هایی که در محدوده بازار مبل کاسه گران قرار دارند میتوان به مبلمان رنجبران ، مبلمان اداری تام ، مبلمان علی حیدری ، تولیدی مبل برادران بیاتی ، مبلمان ال محمد و … اشاره نمود .

همچنین بخوانید: بازار مبل نهال زیتون قم 

بازار مبل قم 2

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کاسه گران

انواع مبل سلطنتی ، مبل کلاسیک ، مبل راحتی ، مبلمان اداری ، میز ناهار خوری ،سرویس خواب و تخت خواب را با مدل ها و رنگهای متفاوت و لوکس میتوانید از بازار مبل کاسه گران تهیه کنید . اگر میخواهید برای جهیزیه ی عروس مبلمان راحتی و سرویس خواب عروس تهیه کنید و یا حتی اگر برای منزل خودتان هم دنبال مبلمان و سرویس چوب متناسب با دکوراسیون داخلی منزل می گردید حتما از فروشگاه های متعدد در این بازار مبل دیدن فرمایید . شما میتوانید بسته به فضای منزل اگر کوچک است مبلمان راحتی و میز ناهارخوری کم جا را انتخاب و اگر فضای کافی دارید میز ناهار خوری های کلاسیک یا میز ناهار خوری گرد را انتخاب نمایید. مبلمان راحتی که در نشیمن استفاده میشوند به دلیل اینکه بیشتر وقت استراحت و تماشای تلویزیون در این مکان صورت میگیرد باید دارای طرح و رنگ ساده و آرامش بخش باشد و مبلمان مورد استفاده در اتاق پذیرایی که برای استفاده مهمان است باید به گونه ای لوکس و شیک باشد تا نظر مهمانان را به خود جلب کند. برخی برای سبک آفرینی از مبل هایی با طرح های تلفیقی استفاده می کنند . مبلمان چستر و مبلمان ال در سالهای اخیر بیشترین محبوبیت را در میان مبل های راحتی داشته اند چرا که خواسته آپارتمان نشینان را برآورده می کنند .

همچنین بخوانید: بازار مبل کلهری قم

خرید آنلاین انواع مبل در قم

برای خرید مبل می توانید از سراسر ایران از جمله قم بصورت اینترنتی و آنلاین مدل های مختلف مبلمان را از طریق سایت اینترنتی دی ایران به نشانی DayIran.Com مشاهده کنید و هر مدلی را که می خواهید بصورت غیر حضوری خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از بیشمار فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه فروش محصولات چوبی دکوراسیون منزل و مبلمان اداری فعالیت می کند . این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و دارای سابقه طولانی مدت در فروش اینترنتی می باشد . در دی ایران این امکان به شما داده می شود که رنگ چوب و پارچه مبلمان را به دلخواه انتخاب کنید و سفارش دهید ، همچنین کالای خریداری شده به درب منزل مشتریان ارسال می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *