بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کلهری قم

بازار مبل کلهری قم

مبلمان یکی از مهم ترین ملزوماتی است که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون خانه دارند . مبل باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب شود برای خانه هایی با سبک دکوراسیون سلطنتی و تجملاتی باید از مبل های سلطنتی انتخاب کنید و برای خانه هایی که سبک مدرن دارند باید از مبل های مدرن استفاده کنید تا با فضای خانه هماهنگی داشته باشند . خرید مبل یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده هاست . برای خرید حضوری مبل می توانید به بازار مبل شهرتان مراجعه کنید . در قم بازارهای مختلف وجود دارد که یکی از آنها بازار مبل کلهری است . این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای مبل قم است که انواع مختلف مبلمان و سرویس خواب را تولید و عرضه می کند . در قم هنر منبت کاری دارای قدمت دیرینه ای است و استادان ماهری در این زمینه دارد به همین دلیل مبل سلطنتی دارای تنوع بسیار بالایی است و می توانید زیباترین مبلمان استیل و سلطنتی را در این بازار مشاهده کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل نهال زیتون قم 

آدرس بازار مبل کلهری قم

قم، شهر قائم، خیابان کلهری، بازار مبل کلهری

ساعت کاری بازار مبل کلهری قم

بازار مبل کلهری قم از 9 صبح تا 11 شب باز است و مشتریان می توانند در این ساعات به این بازار مراجعه کنند . این بازار در روزهای تعطیل نیز در ساعات محدودتری باز است .

آدرس بازار مبل کلهری قم

قیمت انواع مبل در بازار مبل کلهری قم

در بازار مبل کلهری تنوع قیمت بالایی وجود دارد و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار مبل مراجعه کنند و مبل مناسب با بودجه شان را بیابند . قیمت مبل ها با توجه به متریالی که برای ساخت آنها استفاده شده است متفاوت است و رنج قیمتی وسیعی را در بر می گیرد . با توجه به اینکه تولیدی های بسیاری در این بازار قرار دارند قیمت مبلمان با توجه به کیفیت آنها بسیار منصفانه است . اگر بودجه کمی دارید می توانید بدون نگرانی به بازار مبل کلهری مراجعه کنید و با بازدید از تولیدی ها و فروشگاه های مختلف مبل مناسب را خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل کاسه گران قم 

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در قم

برای خرید مبل در قم می توانید به بازار مبل کلهری مراجعه کنید و با مشاهده مدل های مختلف مبلمان در نهایت مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . اگر قصد خرید غیرحضوری داشته باشید می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از فروشگاه های خوشنام اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون فعالیت می کند . مدل های بسیار مختلفی از انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل تختخواب شو در دی ایران موجود است که می توانید آنها را در رنگ چوب و پارچه دلخواه خریداری کنید . دی ایران در تلاش است که مبلمان را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید و عرضه کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *