بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل نهال زیتون قم

بازار مبل نهال زیتون

بازار مبل نهال زیتون که یکی از بزرگترین بازار های مبل قم است که در 17 کیلومتری اتوبان قم –تهران قرار دارد . مبلمان محور اصلی در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل است . ابتدا مبلمان در جای مناسب خود قرار داده می شود و سپس وسایل دیگر با محوریت چیدمان مبلمان ، در دکوراسیون منزل چیده می شوند . در همه ی شهر های ایران بازار های مبل و نمایشگاه های مختلفی برای عرضه مبل وجود دارد که برای خرید مبلمان می توانید به آنها مراجعه کنید . راهنمای خرید بازار مبل نهال زیتون به شما کمک می کند با اطلاعات بیشتری به این بازار مبل مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل کلهری

بزرگترین بازار مبل قم

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل نهال زیتون

در بازار مبل زیتون انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تابلو فرش ،-ویترین ، میز تلویزیون ، جا کفشی ، ساعت ایستاده ، میز خاطره و … عرضه می شود . هر کدام از این محصولات دارای مدل های مختلفی می باشند و در رنگ های متنوع تولید می شوند که مشتریان می توانند با توجه به نوع کاربرد ، رنگ دکوراسیون ، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی خود مدل متناسب را انتخاب کنند . مبلمان راحتی برای استراحت کردن مناسبند و باید دارای نشیمن کاملا راحتی باشند و همچنین باید کیفیت بالایی داشته باشند تا در اثر استفاده زیاد آسیب نبینند . مبلمان استیل و سلطنتی برای دکوراسیون های مجلل و اشرافی مناسب هستند و چون فضای زیادی اشغال می کنند برای خانه های کوچک مناسب نیستند . برای هماهنگی بیشتر بین وسایل منزل بهتر است آنها را از یک جا خریداری کنید تا راحت تر بتوانید آنها را با هم ست کنید . مبلمان را با وسایلی مانند میز تلویزیون ، میز جلومبلی و عسلی و همچنین با میز ناهار خوری ست می کنند .

آدرس و ساعت کاری بازار مبل نهال زیتون

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان قم-تهران ، مجتمع گردشگری زیتون ، بازار بزرگ مبل نهال زیتون

بازدید حضوری : بازار مبل نهال زیتون همه روزه ، حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز می باشد و فعال است .

09100565393 – 02533349005

همچنین بخوانید: بازار مبل کاسه گران قم 

آدرس بازار مبل نهال زیتون

قیمت مبلمان در بازار مبل نهال زیتون

کسانی که قصد خرید مبلمان دارند ابتدا با گشت و گذار در بازار های مبل و همچنین جست و جو در فروشگاه های اینترنتی قیمت مبلمان را با هم مقایسه می کنند تا بتوانند مبلمان مورد نظرشان را با پایین ترین قیمت خریداری کنند . قیمت ها با هم تفاوت زیادی دارند و همین امر باعث گیج شدن خریداران می شود و آنها را در خریدشان دودل می کند ، باید بدانید عوامل مختلفی وجود دارد که می توانند روی قیمت مبلمان تاثیرگذار باشند . سبک مبلمان از عواملی است که روی قیمت آن تاثیر دارد ، مبلمان سبک مدرن که شامل انواع مبل های راحتی می باشند دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های استیل و سلطنتی هستند و علت آن این است که در مبل راحتی چوب کمتری استفاده می شود و همچنین منبت کاری و تزیینات ندارد . مبلمان کلاسیک که بین دو دسته اصلی مبلمان قرار می گیرند ، از مبلمان راحتی گرانتر و از مبلمان سلطنتی ارزانتر هستند . نوع چوب ، پارچه و فومی که برای ساخت مبل استفاده می شود روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد . در بازار مبل زیتون می توانید انواع مختلف مبلمان در رنج های قیمت مختلف را مشاهده کنید و با توجه به بودجه تان اقدام به خرید کنید . برای رفاه حال مشتریان در این بازار مبلمان به صورت قسطی نیز به فروش می رسد . مبلمان در اقساط 36 ماهه و میز تلویزیون در اقساط 16 ماهه به فروش می رسد .

قیمت مبلمان در بازار مبل نهال زیتون

فاکتور های مهم انتخاب مبلمان

  • مبلمان باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود . وقتی از ابتدا سبک دکوراسیون منزلتان را مشخص کنید انتخاب هایتان محدودتر خواهد شد و راحت تر می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید .
  • رنگ یکی از عواملی است که نقش مهمی در انتخاب مبلمان منزل دارد . رنگ مبلمان باید با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون ست و هماهنگ باشد . رنگ پرده ها و پارچه روکش مبلمان معمولا ست انتخاب می شود . اگر رنگ روکش مبلمان را تک رنگ انتخاب کنید می توانید از کوسن های گلدار و متنوع استفاده کنید تا هارمونی زیبایی در دکوراسیون منزل برقرار شود . برای فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید تا محیط روشن تر و دلباز تر شود .
  • در انتخاب مبلمان باید به فضای منزل توجه کنید . مبلمان سلطنتی جاگیر هستند و برای خانه ها و فضاهای کوچک مناسب نیستند ، این نوع مبلمان مناسب فضاهای بزرگ و دکوراسیون های تجملاتی هستند . مبل ال یکی از مدل های مناسب برای فضاهای کوچک است ، مبل های ال در گوشه قرار می گیرند و فضای پرتی ندارند . هنگام خرید به تعداد نفرات مبلمان نیز توجه کنید ، برای فضاهای کوچک و آپارتمان ها می توانید نیم ست خریداری کنید .
  • جنس مبلمان یکی دیگر از عواملی است که هنگام خرید باید به آن توجه شود . برای روکش مبلمان از جنس چرم ، پارچه ، مخمل و … استفاده می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند که باید به آنها دقت کنید . مبل های چرمی به راحتی تمیز می شوند ولی برای خانواده هایی که حیوان خانگی و یا فرزند کوچک دارند مناسب نیستند زیرا در معرض خراش و آسیب دیدگی می باشند . مبلمان طرح دار برای خانه های کوچک مناسب نیستند چون باعث می شوند فضا شلوغ و کوچکتر به نظر بیاید .
  • مبلمان راحتی باید دارای کیفیت بالایی باشند و فوم و اسفنج بکار رفته در نشیمن آن کیفیت مطلوبی داشته باشد تا در اثر استفاده زیاد دچار آسیب و فرورفتگی نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *