بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل ملایر

بازار مبل ملایر

بازار مبل ملایر یکی از معروف ترین بازار های مبل ایران است . در این بازار انواع مبلمان شیک و زیبای سلطنتی و راحتی تولید و عرضه می شود . علاوه بر مبلمان ، سرویس خواب ، بوفه و ساعت ایستاده چوبی نیز در این بازار با قیمت مناسب به فروش می رسد . استان همدان به خاطر تولید مبلمان در کارگاه های حرفه ای و پیشرفته داری مبل هایی لوکس و زیبا و همچنین با کیفیت و دوام بالا می باشد در ساخت مبلمان از چوب های با کیفیت مثل چوب گردو استفاده می کنند که باعث دوام و زیبایی مبلمان می شود . انتخاب صحیح نوع مبلمان روی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی دارد و می تواند به زیبای بیشتر آن و مخصوصا به زیباتر شدن بیشتر دکوراسیون و چیدمان اتاق پذیرایی کمک کند . در این راهنمای خرید با این بازار بیشتر آشنا می شوید .

قیمت مبل

 

بازار مبل ملایر
بازار مبل ملایر

 

آدرس بازار مبل ملایر

کارخانه ها و کارگاه های تولید مبل ملایر در شهرک صنعتی 2 ملایر قرار دارند آدرس :كيلومتر 3جاده همدان شهرك صنعتي 2 ملاير

گروه صنعتی مبلمان محمدی یکی ار معروف ترین تولید کننده های مبل در این شهرک صنعتی است . آدرس : كيلومتر 3 جاده همدان شهرك صنعتي 2 ملاير، ميدان صنعت، بلوار چوبكاران ، بلوار دوم نبش خيابان 18گروه صنعتی مبلمان محمدی

 

قیمت در بازار مبل ملایر

قیمت مبل در بازار مبل ملایر ارزانتر از شهرهای دیگر است . در بازار مبل ملایر اگر از تولیدی های آن خرید کنید به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های نمایشگاه قیمت تمام شده کمتری را پرداخت خواهید کرد . اکثر بازار های مبل تهران به علت قیمت مناسب مبل ملایر خرید خود را از بازار ملایر انجام می دهند . علاوه بر مبلمان می توانید وسایل دیگری از قبیل سرویس خواب ، سیسمونی نوزاد برای نوزادان پسر و دختر ، تخت خواب یک نفره ، تخت خوب نوجوان و وسایل چوبی جهیزیه عروس را نیز از این بازار خریداری کنید .

قیمت میز ناهار خوری در بازار مبل ملایر

میز ناهارخوری دارای تنوع مدل بسیار بالایی است . میز ناهار خوری گرد چوبی و میز ناهار خوری مستطیلی از مدل های معمول هستند که بیشتر استفاده می شوند . قیمت میز ناهار خوری بستگی به جنس آن دارد مدل های چوبی گرانتر هستند و کیفیت بالایی دارند و مدل های ام دی اف و فلزی ارزانتر هستند و اگر به دنبال میز ناهار خوری ارزان قیمت هستید باید از این مدل ها خریداری کنید . علاوه بر جنس تعداد نشیمن نیز روی قیمت میز غذاخوری تاثیر گذار است .

 

 

قیمت مبل ملایر
قیمت مبل ملایر

 

ساعت کار بازار مبل ملایر

بازار مبل ملایر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به مشتریان عزیز می باشد .

 

اینستاگرام

برای خرید غیر حضوری می توانید از طریق اینستاگرام مدل های مختلف مبلمان را مشاهده کنید و به قیمت تولیدی خریداری کنید .

دیدگاهی در مورد “بازار مبل ملایر

  1. ناشناس گفت:

    سلام آیا امکان خرید قسطی هست؟

  2. دی ایران گفت:

    سلام خیر در حال حاضر فروش تنها بصورت نقدی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *