بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل مروارید تبریز

بازار مبل مروارید تبریز

بازار مبل مروارید تبریز یکی از چندین بازار مبل تبریز است و از مجموعه های بزرگ تجاری در شهرک الماس است که زیباترین و بروزترین مدل های مبلمان را با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می کند . این بازار مبل که در شهرک مایان تبریز واقع شده است دارای زیربنایی به وسعت 2000 متر مربع می باشد و در 9 فاز ساخته شده است . سبک بنای این بازار کلاسیک است و به شکل قصرهای معروف دنیا طراحی شده است که بسیار زیبا و چشمگیر است . سقف بازار مبل مروارید بلند است و ارتفاعی به اندازه 7 متر دارد که مشتریان را جذب خود کرده است .

قیمت مبل

همچنین بخوانید:  بازار مبل مایان تبریز

همچنین بخوانید:  بازار مبل قره آغاج تبریز  

آدرس بازار مبل مروارید تبریز

تبریز، جاده مایان، شهرک مایان، شهرک صنعتی الماس، بازار مبل مروارید

بازار مبل مروارید تبریز

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل مروارید تبریز

در بازار مبل مروارید قیمت مبلمان کمی بالاست و علت آن نیز کیفیت بالای مبلمان در این بازار است . مبل راحتی دارای قیمت ارزان تری نسبت به مبلمان سلطنتی است و علت آن نیز استفاده از چوب کمتر و پارچه و فوم بیشتر می باشد . مدل های سلطنتی به علت استفاده از چوب بیشتر در تولید آنها و همچنین نقش ها و منبت کاری هایی که باید روی آنها اجرا شود دارای قیمت گران تری هستند . این نوع مبل برای دکوراسیون های تجملاتی و سلطنتی مناسب می باشند . خرید مستقیم مبل از تولیدی باعث حذف واسطه ها می شود و به دلیل فضای رقابتی که بین تولیدکنندگان وجود دارد باعث می شود بتوانید یک مبل با کیفیت را با قیمت ارزان تری بخرید .

همچنین بخوانید:  بازار مبل الماس تبریز

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در تبریز

برای خرید مبل در تبریز می توانید به صورت حضوری به بازار های مبل قرار گرفته در قسمت های مختلف شهر از جمله بازار مبل مروارید مراجعه کنید و یا اینکه به صورت غیر حضوری و بدون رفتن به بازار خرید خود را انجام دهید . در خرید غیر حضوری وقتتان تلف نخواهد شد و به دلیل خرید مستقیم از تولیدی می توانید مبلمان را با قیمت ارزان تری خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین است که دارای بیش از ده سال تجربه در زمینه فروش غیر حضوری می باشد . در دی ایران انواع مدل های جدید و برزو مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل تختخواب شو و وسایل دیگر مربوط به دکوراسیون منزل از جمله سرویس خواب، میز ناهار خوری، میز تلویزیون، بوفه، ساعت ایستاده، مبلمان اداری و … به فروش می رسند و قابلیت ارسال به سراسر کشور وجود دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *