بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل الماس تبریز

بازار مبل الماس تبریز

بازار مبل الماس تبریز یک شهرک صنعتی کامل و تمام عیار است که در آن انواع مبلمان منزل و مبلمان اداری عرضه می شود . بازار مبل تبریز یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان در خاورمیانه است و در قسمت شمال غربی تبریز و نزدیک روستای مایان قرار گرفته است . بازار مبل الماس دارای ۷ مجتمع تجاری بزرگ است که در زمینه عرضه مبل و دکوراسیون منزل فعالیت می کنند . شهرک الماس دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی است و همین امر باعث می شود بتوانید ساعت های زیادی در آن گشت و گذار کنید و از آن لذت ببرید . در مجموعه الماس بازار های مبل زیادی از جمله بازار مبل رویا و بازار مبل مروارید قرار دارند .

در بازار مبل رویا و مروارید مدل های متفاوت و به روز مبلمان عرضه می شوند و مدل هایی در آن قرار دارد که شاید در هیج جای ایران وجود نداشته باشند . برای خرید مبل از تبریز حتما بازدید از مجموعه الماس را در دستور کار خود قرار دهید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید:  بازار مبل قره آغاج تبریز 

آدرس بازار مبل الماس تبریز

تبریز ، شهرک صنعتی مایان ، مجتمع الماس

آدرس بازار مبل الماس تبریز

ویژگی های بازار مبل الماس تبریز

  • قیمت مناسب : در بازار مبل الماس تبریز شما میتوانید انواع مبلمان ، سرویس خواب و میز ناهار خوری های مورد پسند خود را متناسب با بودجه مورد نظرتان سفارش دهید.
  • تنوع فراوان : در این بازار میتوانید بورس انواع مبلمان و سرویس چوب عروس متناسب با دکوراسیون منزلتان را تهیه فرمایید .
  • وجود انواع نمایندگی های برندهای خاص : در کنار وجود مراکز تولید در این منطقه وجود نمایندگی های برندهای بزرگ داخلی و خارجی نیز جز مزایای بازار مبل الماس تبریز میباشد .
  • تحویل مبلمان در اسرع وقت : همه روزه این بازار مشغول به کار و تلاش برای تحویل به موقع محصولات میباشند .
  • متریال مرغوب بکار رفته در محصولات : در محصولات این بازار مبل از بهترین جنس های ایران در عرصه مبلمان استفاده میشود . یکی از بهترین چوب های به کار رفته در تولید مبلمان چوب راش است که کیفیت بالایی دارد .
همچنین بخوانید:  بازار مبل مایان تبریز 

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی درتبریز

بازار مبل الماس یکی از بازار های مبل در تبریز است که دارای گالری های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند .دی ایران از فروشگاه های اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه فروش اینترنتی مبلمان فعالیت می کند . برای خرید غیرحضوری مبلمان میتوانید از طریق این فروشگاه اقدام کنید . دی ایران دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و با خیال راحت می توانید از آن خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *