بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل تبریز

بازار مبل تبریز

صنعت مبل یکی از صنایع پر رونق در کشورمان است و میزان اهمیت دهی ایرانیان به زیباسازی منزل و دکوراسیون تا حدی پیشرفت کرده است که ایران در این صنعت خلاقیت های بسیاری به خرج داده است و می تواند درکنار خودکفایی محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند . یکی از فعالترین بازار های مبل در زمینه دکوراسیون داخلی بازار تبریز است .شهرت تبریزی ها در چیدمان منزل و استفاده از دکوری های شیک و مبل زبانزد می باشد .همین موضوع باعث شده که بازار مبل تبریز از جمله پررونق ترین بازار های مبل در این عرصه به شمار بیاید . مهمترین و مشهور ترین بازار مبل در تبریز بازار مبل مایان و از دیگر بازار های واقع در تبریز می توان بازار مبل شهرک الماس را که به واقع یک شهرک صنعتی تمام عیار است نام برد.برای اطلاع از محصولات بازار مبل تبریز این راهنمای خرید را با دقت مطالعه فرمایید .

قیمت مبل

بازار مبل تبریز

آدرس بازار مبل تبریز

شمال غربی تبریز،جاده صوفیان،مایان،جنب آتشنشانی شماره 13 ، شهرک مبل و خودرو الماس تبریز

ساعات کاری بازار مبل تبریز

از مزایای بازار مبل تبریز این است که همه روزه ودر تمام 24 ساعت شبانه روز و حتی روزهای جمعه نیز مشغول فعالیت می باشد .

انواع مبل راحتی و سلطنتی بازار مبل تبریز

مبلمان به انواع مبل سلطنتی ، مبل کلاسیک و مبل راحتی تقسیم بندی میشوند که می توان هر کدام را بنا به سلیقه یا نوع دکوراسیون داخلی انتخاب کرد . اکثر جوانان و تازه عروسان برای جهیزیه عروس از مدل  مبل های فانتزی و مدرن و یا سلطنتی استفاده می کنند . این درحالی است که افراد مسن بیشتر مبل سلطنتی یا مبل کلاسیک را ترجیح می دهند . در مجموعه الماس تبریز بازار های مبل متعددی ازجمله بازار مبل رویا و بازار مبل مروارید وجود دارد که زیباترین و به روز ترین مبلمان تبریز در این دو مجموعه به فروش می رسد . هم چنین یکی از مزایای این بازار مبل وجود نمایندگی هایی از بزرگترین برند های مبلمان در این مراکز است که خرید را برای خاص پسندان راحت تر میکند .

بازار مبل مایان تبریز

در این بازار می توانید تنوع مدل های مبلمان را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه تان مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . مبل های وارداتی زیبایی در این بازار وجود دارد که مشابه آن در هیچ بازار داخلی یافت نمی شود .

آدرس بازار مبل مایان تبریز

تبریز ، نزدیک ورودی روستای مایان ، بازار مبل مایان

همچنین بخوانید:  بازار مبل مایان تبریز 

 

مبلمان بازار مبل تبریز

 

بازار مبل قره آغاج تبریز

قره آغاج یکی از محله های قدیمی است که در شرق تبریز قرار دارد . بازار مبل قره آغاج شامل گالری ها و نمایشگاه های زیادی است که در این محله قرار دارند .

آدرس بازار مبل قره آغاج

تبریز ، محله قره آغاج ، خیابان شریعتی

همچنین بخوانید:  بازار مبل قره آغاج تبریز  

بازار مبل الماس تبریز

بازار مبل الماس دارای ۷ مجتمع تجاری بزرگ است که در زمینه عرضه مبلمان و دکوراسیون منزل فعالیت می کنند . شهرک الماس دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی است و همین امر باعث می شود بتوانید ساعت های زیادی در آن گشت و گذار کنید و از آن لذت ببرید .

آدرس بازار مبل الماس تبریز

تبریز ، شهرک صنعتی مایان ، مجتمع الماس

همچنین بخوانید:  بازار مبل الماس تبریز 

 

سرویس خواب بازار تبریز

قیمت مبلمان بازار مبل الماس تبریز

در این بازار نیز همچون دیگر بازارها بسته به نوع چوب و جنس پارچه بکار رفته و نوع برند مبلمان قیمت ها متغیر میباشد. در این بازار شما میتوانید متناسب با هرنوع بودجه ای مبلمان متناسب با سلیقه خود را خریداری نموده و هیچگونه محدودیتی در انتخاب آن نداشته باشید.

بازار مبل مروارید تبریز

بازار مبل مروارید تبریز یکی از چندین بازار مبل تبریز است و از مجموعه های بزرگ تجاری در شهرک الماس است که زیباترین و بروزترین مدل های مبلمان را با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می کند . این بازار مبل که در شهرک مایان تبریز واقع شده است دارای زیربنایی به وسعت 2000 متر مربع می باشد و در 9 فاز ساخته شده است . سبک بنای این بازار کلاسیک است و به شکل قصرهای معروف دنیا طراحی شده است که بسیار زیبا و چشمگیر است . سقف بازار مبل مروارید بلند است و ارتفاعی به اندازه 7 متر دارد که مشتریان را جذب خود کرده است .

مزایای خرید از بازار مبل تبریز

قیمت مناسب : در بازار مبل الماس تبریز شما میتوانید انواع مبلمان ، سرویس خواب و میز ناهار خوری های مورد پسند خود را متناسب با بودجه مورد نظرتان سفارش دهید.

تنوع فراوان : در این بازار میتوانید بورس انواع مبلمان و سرویس چوب عروس متناسب با دکوراسیون منزلتان را تهیه فرمایید .

وجود انواع نمایندگی های برندهای خاص : در کنار وجود مراکز تولید در این منطقه وجود نمایندگی های برندهای بزرگ داخلی و خارجی نیز جز مزایای بازار مبل الماس تبریز میباشد .

تحویل مبلمان در اسرع وقت : همه روزه این بازار مشغول به کار و تلاش برای تحویل به موقع محصولات میباشند .

متریال مرغوب بکار رفته در محصولات : در محصولات این بازار مبل از بهترین جنس های ایران در عرصه مبلمان استفاده میشود . یکی از بهترین چوب های به کار رفته در تولید مبلمان چوب راش است که کیفیت بالایی دارد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *