بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار تخت خواب چهاردانگه

بازار تخت خواب چهاردانگه
مشاهده و خرید با دسته بندی

چهاردانگه یک شهرک صنعتی است که در استان تهران و شهرستان اسلامشهر و در جنوبی غربی تهران قرار دارد و یکی از محله های قدیمی تهران است که همتراز دروازه شمیران و دروازه دولت می باشد . چهاردانگه یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کنونی تهران است . کسانی که قصد خرید مبل ، سرویس خواب ، تخت خواب ، میز ناهار خوری ، کابینت و سایر وسایل چوبی دکوراسیون منزلشان را دارند حتما اسم بازار مبل چهاردانگه را شنیده اند .

قیمت تخت خواب

به علت وجود واحد های تولید زیاد در این شهر فروشندگان صنایع مختلف برای عرضه محصولات خود به این شهرک مراجعه می کنند و همین امر باعث شده است که شهر رونق بیشتری بگیرد . در شهرک چهاردانگه دو صنعت مبلمان ( که جز اصلی و جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی منازل و ادارت است ) و کابینت از محصولات شاخص این بازار به شمار می روند . بخشی از بازار چهاردانگه به صنعت تولید و عرضه تخت خواب اختصاص دارد که به عنوان بازار تخت خواب چهاردانگه شناخته می شود .

آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه

انواع تخت خواب در بازار تخت خواب چهاردانگه

تخت خواب ها در بازار چهاردانگه دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند . تخت خواب دو طبقه ، تخت خواب فلزی ، تخت خواب متحرک ، تخت خواب بادی ، تخت خواب کاناپه ای و تخت خواب جکدار از مدل های تخت خواب در چهاردانگه هستند . قبل از خرید ابتدا فضای اتاق خواب را اندازه گیری کنید تا مدلی که خریداری می کنید کل فضای اتاق را اشغال نکند و جا برای رفت و آمد در اتاق باشد . هر کدام از مدل های تخت خواب دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و کاربرد خاص خود را دارند .

– تخت خواب دو طبقه : تخت خواب های دو طبقه که دارای ستون هایی از جنس فلز ، ام دی اف و یا چوب هستند برای اتاق های کوچک دو نفره مناسبند . این مدل از تخت خواب ها کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و باعث می شوند اتاق فضای باز بیشتری داشته باشد و دو نفر بتوانند راحت تر در آن رفت و آمد کنند . برای رفتن به تخت بالایی از یک نردبان فلزی و محکم استفاده می شود . در بیشتر این مدل تخت ها ، زیر تخت یک جفت کشو نصب می کنند که برای نگهداری وسایل شخصی از آنها استفاده می شود . در انتخاب تخت دو طبقه دقت کنید که جنس آن محکم و بادوام باشد و تخت بالایی حتما دارای حفاظ باشد .

سرویس خواب چهاردانگه

– تخت خواب متحرک : تخت خواب های متحرک دارای چرخ هستند و معمولا به عنوان تخت خواب نوزاد استفاده می شوند . چرخ این تخت ها دارای قفل و بست می باشد و ایمنی خوبی دارد .

تخت خواب بادی : این مدل از تخت خواب ها قابل باد کردن و خالی کردن باد هستند . با خالی کردن باد آنها می توانید آنها را جمع کنید و برای مسافرت استفاده کنید .

تخت خواب جکدار : مدل های جکدار قسمت کفی آنها دارای جک می باشد و به راحتی می توانید آن را بالا و پایین کنید و از زیر تخت برای قرار دادن وسایل استفاده کنید و همچنین می توانید به راحتی زیر تخت را تمیز کنید .

از نگاه دیگر تخت خواب ها به دسته های تخت خواب دو نفره ، تخت خواب یکنفره ، تخت خواب نوجوان و تخت خواب نوزاد تقسیم می شوند . تخت خواب دو نفره دارای عرض 160 سانتیمتر است و برای افراد متاهل مناسب است . طول استاندارد تمامی تخت خواب ها 200 سانتیمتر است . تخت خواب یک نفره دارای عرض 90 سانتیمتر است . برای افراد مجرد استفاده می شود . تخت خواب ها دارای سبک های مختلفی هستند که باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان مدل مناسب و هماهنگ با آن را انتخاب کنید .

آدرس بازار تخت خواب چهاردانگه : تهران ، اسلامشهر ، شهرک صنعتی چهاردانگه

قیمت تخت خواب در چهاردانگه

قیمت تخت خواب در چهاردانگه

قیمت تخت خواب به عوامل زیادی از جمله جنس ، مدل و سبک آن بستگی دارد . در چهاردانگه تنوع مدل و قیمت بالاست و می توانید مدل مناسب با بودجه تان را بیابید . تخت خواب های چوبی بسیار گران هستند به همین دلیل به جای چوب ، بیشتر از ام دی اف استفاده می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی است و قیمت آن مناسبتر از چوب است . اگر به دنبال خرید تخت خواب ارزان قیمت هستید می توانید از بین نمونه های فلزی و ملامینه مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید .

خرید آنلاین تخت خواب از دی ایران

یکی از روش های خرید که امروزه خیلی باب شده است و جای خرید حضوری را گرفته است ، خرید آنلاین و غیرحضوری است . فروشگاه آنلاین دی ایران یکی از فروشگاه های با سابقه و خوشنام است که انواع تخت خواب را بصورت غیرحضوری به فروش می رساند . دی ایران از سایت های معتبر است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد . امکان تغییر رنگ تخت خواب وجود دارد و می توانید با میل و سلیقه خودتان و با توجه به رنگ دکوراسیون اتاق خوابتان آن را در رنگ دلخواه سفارش دهید . محصولات به درب منزل مشتریان ارسال می شوند . برای خرید تخت خواب حتما این سایت را مشاهده کنید.