دکوراسیون, دکوراسیون اداری

نحوه چیدمان مدرن اتاق مدیریت

نحوه چیدمان مدرن اتاق مدیریت

اتاق ریاست مهم ترین  قسمت در هر اداره می باشد زیرا کار فرما مهمترین عنصر آنجا محسوب می شود که در آن اتاق باید ساعت زیادی را بگذراند.این مکان باید آرام زیبا باشد پس باید اتاق مدیریت ونحوه چیدمان آن به صورت مدرن و امروزی باشد.

دکوراسیون اداری و نحوه چیدمان آن به افزایش عملکرد مدیر کمک کند بنابراین اتاق باید جایی قرارگیرد که بیشترین نور دهی در ساختمان را داشته باشد ومیز مدیریت باید درست جایی قرار بگیرد که بیشترین نور به آنجا منعکس می شود.

عکس از دکوراسیون اتاق مدیریت

میز مدیریتی 1

میز مدیریتی 2

میز مدیریتی 3

میز مدیریتی 4

نحوه چیدمان فایل و کمد اداری در اتاق مدیریت

مسئله مهم دیگر که باید به آن توجه نمود میز کار مدیر می باشد میز مدیریت باید به شکلی باشد که هنگام ورود کارکنان یا مشتری  چشم گیر و زیبا به نظر آید.اتاق مدیر هر چه قدر ساده تر باشد بهتر است استفاده از فایل اداری و کمد و میز طراحی شده با چوب به اتاق رسمیت خاصی می بخشد.باید در نظر داشته باشید که انتخاب مبلمان ,میز, کمد , رنگ دیوار ها و نور پردازی باید به صورت یکنواخت باهم باشند.

همچنین بخوانید : ویژگی های صندلی کامپیوتر

برای اتاق مدیریت بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنیم مثلا دیوارها را  کاغذ دیواری سیاه و سفید بزنیم و از مبلمان چرمی مشکی استفاده کنیم .یک آباژور زیبا در کنار صندلی مدیر می تواند نور پردازی زیبایی برای اتاق داشته باشد.

کف پوش اتاق بهتر است با دکوراسیون هم خوانی داشته باشد و می شود از کف پوشی با رنگ خاکستری استفاده کرد. پنجره ها باید بزرگ ساخته شوند و شیشه آن سر تا سری باشد تا فضای دلبازی را در اتاق ایجاد نماید. وجود کتابخانه چوبی در پشت صندلی مدیریت لازم می باشد شما می توانید با کمترین هزینه این کتابخانه را تهیه نمایید.

در طراحی اتاق ریاست به سبک مدرن معمولا از رنگ سبز روشن استفاده می شود زیرا حس طراوت و تازگی  و آرامش به فرد می دهد این اتاق بر خلاف اتاق های مدیریتی دیگر بسیار دنج به نظر می رسد و به افراد که حس اعتماد بیشتری می دهد.

شما می توانید جدیدترین و مدرن ترین میز های مدیریت را در سایت دی ایران مشاهده نمایید , و با صرف کمترین زمان و هزینه شیک ترین میز مدیریت را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *