دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون اتاق خواب ساده

دکوراسیون ساده اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای طراحی شود که همه ی نیاز های فرد را برآورده کند . اتاق خواب محل استراحت است و بعد از یک روز کاری و فشارها و استرس های روزانه پناهگاهی برای به آرامش رسیدن و رفع خستگی های روزمره می باشد بنابراین باید در چیدمان و طراحی دکوراسیون آن همه ی تلاشتان را به کار گیرید تا همه ی نیازهایتان را برطرف کند . اگر تلاشتان را به کار گیرید می توانید اتاق خواب ساده را به زیباترین و شیک ترین اتاق تبدیل کنید . همانطور که می دانید زیبایی در سادگی است و برای اتاق خواب نیز می توانید سادگی و زیبایی را با هم همراه کنید .

دکوراسیون اتاق خواب ساده
دکوراسیون اتاق خواب ساده

رنگ مناسب اتاق خواب با دکوراسیون ساده

رنگ اتاق خواب تاثیر زیادی در روحیات و احساسات شما دارد که باید از بین رنگ های آرامش بخش انتخاب شود و از به کاربردن رنگ های تند و جیغ دوری کنید . آبی یکی از رنگ های آرامش بخش است و می توانید از ترکیب رنگ های آن برای اتاق خواب استفاده کنید . ترکیب رنگ زرد و آبی از بهترین ترکیب رنگ هاست که بیشتر برای اتاق خواب نوجوان مناسب است چون هم آرامش بخش است و هم ذهن را باز می کند و می تواند فضای مناسبی برای یادگیری و مطالعه ایجاد کند .

برای اتاق های ساده می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید ، این رنگ ها به راحتی با رنگ های دیگر ست و هماهنگ می شوند . می توانید پس زمینه رنگ اتاق خواب را از رنگ های خاکستری ، بژ و سفید انتخاب کنید . اگر اتاق خوابتان کوچک است از رنگ های روشن مثل رنگ های پاستیلی ، آبی روشن ، بنفش کمرنگ ، سبز ، صورتی و زرد استفاده کنید تا اتاق روشن و دلباز به چشم بیاید . ترکیب رنگ سبز و زرد نیز برای اتاق خواب مناسب است و می تواند فضای ساده و آرامش بخشی را ایجاد کند .

دکوراسیون اتاق خواب ساده
دکوراسیون اتاق خواب ساده

تزیین دیوار های اتاق خواب با دکوراسیون ساده

رنگ دیوار های اتاق خواب باید طوری باشد که چشم را آزار ندهد و برای طولانی مدت کسل کننده نشود . می توانید از کاغذ دیواری های ساده و شیک برای یک اتاق خواب ساده استفاده کنید . رنگ کاغذ دیواری را از رنگ های شاد و ملایم انتخاب کنید تا فضای اتاق را دلباز نشان دهد . همچنین می توانید دیوار را بصورت ساده رنگ آمیزی کنید و برای تزیین آن از استیکر هایی که دوست دارید استفاده کنید .

 همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

همچنین بخوانید : تزئین اتاق خواب

پرده اتاق خواب ساده

برای نما دادن به فضای یک اتاق خواب ساده از پرده های زیبا و چشمگیر استفاده کنید تا فضای اتاق را از یکنواختی خارج کند . پرده می تواند تاثیر زیادی روی دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد و فضای آن را عوض کند . پرده های اتاق خواب نباید از طرح های خیلی شلوغ انتخاب شوند چون باعث می شود اتاق شلوغ و بی نظم به چشم بیاید و آرامش فضا را به هم می زند .

پرده اتاق خواب ساده
پرده اتاق خواب ساده

نور و روشنایی اتاق خواب ساده

همانطور که می دانید نور تاثیر فوق العاده زیادی در همه ی دکوراسیون ها دارد . نور می تواند دکوراسیون اتاق را نمایان کند و زیبایی آن را دوچندان کند . برای تامین نور اتاق خواب ساده می توانید از لوستر های شیک استفاده کنید تا فضای اتاق زیبایی بیشتری داشته باشد . نور اتاق خواب نباید یک دست باشد به همین خاطر باید در کنار نور لوستر از آباژور و چراغ خواب نیز استفاده کنید ، استفاده از آباژور های شیک به دکوراسیون اتاق خواب ساده جلوه بیشتری می دهد .

نور اتاق خواب ساده
نور اتاق خواب ساده

چیدمان اتاق خواب ساده

برای چیدمان اتاق خواب بزرگترین دیوار اتاق را برای قرار دادن تخت خواب در نظر بگیرید و پاتختی ها را دو طرف آن قرار دهید . کمد باید در محلی قرار داده شود که از تخت خواب بیشترین فاصله را داشته باشد و خطری برای تخت خواب نداشته باشد . آینه نباید روبروی تخت خواب قرار گیرید که هنگام خوابیدن تصویرتان در آن بیفتد و آرامشتان به هم بخورد . باید کنار تخت خواب یک پریز برق قرار داشته باشد تا وقتی می خواهید بلند شوید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .

اگر یک تخت خواب ساده دارید برای جلوه دادن به آن از روتختی های زیبا و شیک استفاده کنید ، رنگ روتختی را از رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید . چند عدد بالش و کوسن با رنگ های مختلف و زیبا روی تخت خواب قرار دهید تا زیبایی آن را چند برابر کند .

همچنین بخوانید : انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب عروس

چیدمان اتاق خواب ساده
چیدمان اتاق خواب ساده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *