بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب کرمان

سرویس خواب کرمان
مشاهده و خرید با دسته بندی

برای اینکه یک خواب راحت و آسوده داشته باشید لازم است یک سرویس خواب مناسب خریداری کنید . سرویس خواب ها در سه سبک مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می باشند که با توجه به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان می توانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید . هر سرویس خواب از تخت خواب، پاتختی، آینه، کمد، میز آرایشی، صندلی و پاف تشکیل شده است که در مدل های مختلف ممکن است تعداد این قطعات کم و زیاد شود . برای خرید سرویس خواب در کرمان می توانید به بازار لوازم خواب از جمله بازار مبل خرم و یا بازار مبل مهدی مراجعه کنید و مدل های جدید و زیبای سرویس خواب دو نفره را مشاهده کنید و برای جهیزیه عروس نیز می توانید از مدل های زیبای سلطنتی انتخاب کنید . سرویس خواب یک نفره نیز در این بازار عرضه می شود و می توانید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب مدل مناسب را انتخاب کنید .

قیمت سرویس خواب

مراکز خرید سرویس خواب در کرمان

مراکز خرید سرویس خواب در کرمان

  • بازار بزرگ مبل خرم: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم 19
  • بازار مبل مهدی: کرمان، خیابان خواجو، روبروی کوچه 11
  • مبل ويستا: کرمان، خیابان اقبال، بین کوچه 4 و 6
  • گالری مبل روناک: كرمان، خيابان بهزاد، روبروی كوچه 11
  • مبلمان چوبینه کرمان، خیابان بهمن یار، بین کوچه 15 و 17
  • مبل ایده: کرمان، خیابان خواجو، نبش کوچه 7
  • مبل نیکبخت: کرمان، خیابان خورشید، جنب کوچه 10
  • مبل ایرانیان: کرمان، زرند، خیابان حجت، نبش کوچه 5
  • مبل شاهین: کرمان، میدان فابریک، خیابان میرزا رضای کرمانی
  • مبل کرمان: کرمان، انتهای بلوارشهید عباسپور، پارادیس، بعد ازعباسپور 43
  • مبلمان رستاک: کرمان، خیابان ابوحامد، روبروی کوچه 5، خیابان خواجو، سه راه مالک اشتر
  • گالری مبل ارس: کرمان، خیابان خواجوی کرمانی، ما بین خیابان ابوذرشمالی و خیابان مالک اشتر، نرسیده به بانک ملی
  • مبلمان برترین ها: کرمان، بلوار جمهوری، خیابان والفجر، روبروی والفجر 27
  • مبلمان امیری: کرمان، خیابان ابوحامد، بعد از خیابان چمران، نرسیده به بیمارستان آیت الله کاشانی
  • مبلمان جهان: کرمان، میدان عاشورا، بلوار جانباز، خیابان خورشید غربی، ابتدای خیابان رجایی 21
  • مبلمان وحید: کرمان، بزرگراه امام خمینی، خیابان با قدرت شمالی، خیابان بهزاد، بین کوچه 12 و 10
مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

انواع سرویس خواب در کرمان

خرید سرویس خواب نوجوان در کرمان

سرویس خواب نوجوان دارای مدل های دخترانه و پسرانه مختلفی است که انتخاب آن بستگی به سلیقه افراد دارد . قبل از اینکه برای خرید به بازار مراجعه کنید ابتدا ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید و مشخص کنید که یک نفر می خواهد از اتاق استفاده کند و یا اینکه یک اتاق را برای دو فرزندتان در نظر گرفته اید . برای اتاق هایی که دو نفر می خواهد از آن استفاده کند تخت خواب های دو طبقه بهترین گزینه می باشند . برای خرید سرویس خواب نوجوان در کرمان می توانید به بازارهای بزرگی از جمله بازار خرم و مهدی و یا فروشگاه های مختلف دیگر که در نقاط مختلف شهر قرار گرفته اند مراجعه کنید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان کرمان

خرید سرویس خواب نوزاد در کرمان

سرویس خواب نوزاد که وسیله اصلی اتاق کودک و جزیی از سیسمونی نوزاد است دارای مدل های دخترانه و پسرانه می باشد که انتخاب آن دارای اهمیت بسیار بالایی است . هنگام خرید سرویس نوزاد به ایمنی تخت خواب نوزاد توجه کنید و از استاندارد بودن آن مطمعن شوید . برای خرید سرویس خواب نوزاد مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید و تمام وسایل مربوط به سیسمونی نوزاد را خریداری کنید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد کرمان

خرید تشک در کرمان

تشک مناسب لازمه داشتن یک خواب راحت و آرامش بخش است . تشک ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نیازتان می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . برای خرید تشک در کرمان فروشگاه ها و تولیدی های مختلفی وجود دارد که انواع مدل های تشک را تولید و عرضه می کنند . سعی کنید تشک را از برندهای معتبر که دارای ضمانت می باشند انتخاب کنید و از خرید مدل های بی نام و نشان خودداری کنید .

همچنین بخوانید: تشک کرمان

قیمت سرویس خواب در کرمان

قیمت سرویس خواب در همدان به عوامل مختلفی بستگی دارد . عواملی از قبیل جنس، سبک و مدل سرویس خواب می توانند روی قیمت آن تاثیر بگذارند . مدل های چوبی دارای سبک سلطنتی و کلاسیک می باشند و قیمت بالایی دارند . سرویس خواب ام دی اف متداول ترین نوع سرویس خواب می باشد که هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت آن مناسب است، بعد از آن نیز مدل های ملامینه قرار می گیرند که برای افراد با درآمد متوسط مناسبند . ارزانترین مدل های سرویس خواب مدل های فلزی می باشند که دارای طرح های ساده ای هستند و افراد کم درآمد می توانند این مدل ها را انتخاب و خریداری کنند .

خرید آنلاین سرویس خواب در کرمان

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در کرمان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرمان ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .