بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوزاد کرمان

سرویس خواب نوزاد کرمان

سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی از قبیل تخت خواب، کمد، دراور و … می باشد که می توانید به دلخواه تعداد تکه های آن را انتخاب کنید . مهم ترین جزء سرویس خواب نوزاد تخت آن است که باید با دقت بسیار بالایی انتخاب شود . تخت خواب نوزاد باید دارای حفاظ باشد و ایمنی کافی داشته باشد . برای خرید سرویس خواب نوزاد در کرمان بازارها و مراکز مختلفی وجود دارد که مشتریان می توانند به آنها مراجعه کنند و مدل های متنوع دخترانه و پسرانه را مشاهده کنند . از مهم ترین بازارهایی که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید بازار بزرگ خرم و بازار مهدی کرمان می باشند که برای سلیقه های مختلف مدل های متنوع و زیادی تولید و عرضه می کنند .

قیمت سرویس خواب نوزاد

همچنین بخوانید: سرویس خواب کرمان

مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در کرمان

  • بازار بزرگ مبل خرم

آدرس: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم 19

  • بازار مبل مهدی

آدرس: کرمان، خیابان خواجو، روبروی کوچه 11

  • ساحل چوب

آدرس: کرمان، خیابان پروین اعتصامی شرقی، نبش کوچه چهار، فروشگاه ساحل چوب

مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در کرمان

  • آپادانا

آدرس: کرمان، خیابان بهمنیار، نبش کوچه 27

  • بامبینو

شعبه1: کرمان، خیابان پروین اعتصامی شرقی، نرسیده به کوچه ۴

شعبه2: کرمان، خیابان پروین اعتصامی شرقی، نبش کوچه ۵

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان کرمان

قیمت سرویس خواب نوزاد در کرمان

در کرمان هم می توانید مدل های لوکس و گران قیمت را مشاهده کنید و هم مدل های ارزان در بازارهای مختلف آن یافت می شوند . اینکه سرویس خواب نوزاد از چه جنسی ساخته شده باشد روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد . مدل هایی که از چوب تولید می شوند گران قیمت هستند و مدل های ام دی اف دارای قیمت مناسب تری می باشند . اگر بخواهید یک سرویس خواب ارزانتر خریداری کنید به ناچار باید از بین مدل های ملامینه مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید . نمونه های فلزی برای نوزادان زیاد مناسب نیستند و به دلیل داشتن گوشه های تیز ممکن است به نوزاد صدمه وارد کنند .

همچنین بخوانید: تشک کرمان

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در کرمان

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در کرمان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرمان ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *