بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان کرمان

سرویس خواب نوجوان کرمان

سرویس خواب نوجوان از وسایل ضروری و اصلی در اتاق نوجوانان است که دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد و شامل تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و پاتختی است که در صورت تمایل می توانید وسایل دیگری مانند کمد، میز تحریر و کتابخانه را نیز به آن اضافه کنید. مدل های سرویس خواب نوجوان با توجه به جنسیت افراد نوجوان متفاوت است . مدل های دخترانه دارای طرح های فانتزی می باشند و مدل های پسرانه بیشتر به سبک اسپرت ساخته می شوند که مناسب روحیات پسران می باشند . در کرمان می توانید مدل های زیادی از سرویس خواب نوجوان را در سبک های مختلف مشاهده کنید . تنوع مدل های نوجوان از لحاظ مختلفی مانند کیفیت و نوع چوب، طرح و رنگ و قیمت می باشد و این امکان برای مشتریان وجود دارد که با توجه به سلیقه و مقدار بودجه ای که در اختیار دارند مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند . سرویس خواب کرمان در بازارهای بزرگی مانند بازار خرم و مهدی کرمان تولید و عرضه می شود و مشتریان می توانند با مراجعه به این بازارها مدل های زیادی را در یک مکان مشاهده کنند .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: سرویس خواب کرمان

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در کرمان

  • بازار بزرگ مبل خرم

آدرس: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم 19

  • بازار مبل مهدی

آدرس: کرمان، خیابان خواجو، روبروی کوچه 11

  • سرویس خواب کودک و نوجوان بلسینو

آدرس: کرمان، خیابان پروین اعتصامی، پروین اعتصامی شرقی، بین پروین اعتصامی 2 و 4، نبش کوچه ۳ ، فروشگاه بلسینو

  • مبلمان کودک و نوجوان آپادانا

آدرس: کرمان، سیرجان،‎ بلوار سید جمال، نبش قاآنی

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در کرمان

  • سرویس خواب ستاره کویر

آدرس: کرمان، میدان قرنی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهاب، بین کوچه شهید شادمان و کوچه شهید میر کمالی

  • سرویس خواب جزیره

آدرس: کرمان، بزرگراه امام خمینی، خیابان باقدرت شمالی، خیابان گلدشت، بین خیابان گلدشت و خیابان میرزا آقاخان جنوبی

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد کرمان

قیمت سرویس خواب نوجوان در کرمان

قیمت سرویس خواب نوجوان با توجه به متریالی که برای ساخت سرویس خواب استفاده شده است متفاوت است . در ساخت سرویس های نوجوان از موادی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و یا ترکیبی از این مواد استفاده می شود که قیمت آنها به ترتیب از گرانترین به ارزانترین شامل سرویس خواب نوجوان چوبی، ام دی اف، ملامینه و فلز می باشد که افراد با توجه به نیازشان و مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اند می توانند مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند . اگر به دنبال خرید سرویس خواب نوجوان ارزان قیمت هستید باید از بین مدل های فلزی یک مدل مناسب را انتخاب کنید و همچنین با خرید مستقیم از تولیدی ها می توانید یک محصول با کیفیت را با قیمت منصفانه و ارزانتری بخرید .

همچنین بخوانید: تشک کرمان

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در کرمان

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در کرمان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرمان ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *