بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوزاد اهواز

سرویس خواب نوزاد اهواز

سرویس خواب نوزاد دارای تنوع مدل بالایی است و پدر و مادر می توانند به سلیقه خود یکی از مدل های موجود در بازارها و فروشگاه های مختلف را انتخاب کنند . در خرید سرویس خواب برای نوزاد مهم ترین وسیله تخت خواب نوزاد است که باید با دقت بسیار بالایی انتخاب شود . تخت نوزاد باید دارای استحکام و ایمنی کافی باشد و یک خواب و استراحت لذت بخش را برای نوزاد به ارمغان بیاورد . در اهواز مراکز مختلفی برای خرید سیسمونی و سرویس خواب نوزاد وجود دارد که مدل های بسیار متنوعی را به نمایش گذاشته اند . سرویس های نوزاد به دو نوع دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند . برای اتاق نوزادان بهتر است وسایلی با رنگ روشن و شاد انتخاب کنید تا فضایی آرامش بخش برای نوزاد ایجاد شود .

قیمت سرویس خواب نوزاد

همچنین بخوانید: سرویس خواب اهواز

مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در اهواز

  • سیسمونی پاندا اهواز

آدرس: اهواز، خیابان ادهم (باغ شیخ)، نبش خیابان شهید عظیم

  • فروشگاه سیسمونی پریا اهواز

آدرس: اهواز، خیابان سلمان فارسی، نبش خیابان کتانباف، مجتمع کارون، پلاک 2130

  • سیسمونی هدیه مادرجون اهواز

آدرس: اهواز، خیابان کتانباف، بین نادری و کافی، پاساژ سینا، طبقه پایین، روبروی راه پله ها

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان اهواز

مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در اهواز

  • سیسمونی و پوشاک آی شن اهواز

آدرس: اهواز، خیابان کتانباف، بین نادری و کافی، پاساژ سینا، پلاک 1

  • گالری سرویس خواب طهورا اهواز

آدرس: اهواز، سی متری، چهارراه زند، بین صابرپور و هلالی

قیمت سرویس خواب نوزاد در اهواز

قیمت سرویس خواب نوزاد در اهواز وابسته به متریال به کار رفته در ساخت آن است . سرویس خواب های نوزاد چوبی از مدل های زیبا می باشند که بسیار گران هستند و بیشتر افراد بودجه کافی برای خرید این مدل ها را ندارند به همین دلیل استفاده از ام دی اف متداول تر است . ام دی اف نسبت به چوب قیمت ارزان تری دارد ولی از مدل های ملامینه و فلزی گرانتر است . سعی کنید برای نوزادان سرویس خواب با کیفیت و استانداردی انتخاب کنید تا برای دوران نوجوانی نیز قابل استفاده باشد و از نظر اقتصادی بصرفه باشد .

همچنین بخوانید: تشک اهواز

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در اهواز

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در اهواز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اهواز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *