بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب اهواز

سرویس خواب اهواز
مشاهده و خرید با دسته بندی

امروزه وجود سرویس خواب در اتاق خواب به امری ضروری تبدیل شده است . هر سرویس خواب شامل تخت خواب، ست آرایشی، پاف و پاتختی می باشد که تعداد این قطعات در مدل های مختلف ممکن است کم و زیاد شود . برای خرید یک سرویس خواب مناسب باید قبل از خرید اطلاعات لازم را درباره جنس، سبک، مدل، رنگ و قیمت سرویس خواب ها داشته باشید تا بتوانید یک مدل ایده آل را انتخاب کنید . در اهواز می توانید به بازار لوازم خواب و بازارها و فروشگاه های مختلفی که در زمینه تولید و عرضه انواع سرویس خواب فعالیت می کنند مراجعه کنید . بازار مبل ایران و شهر مبل اهواز از مکان هایی هستند که می توانید مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب را در آنها مشاهده کنید .

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

قیمت سرویس خواب

سرویس خواب ها در انواع دو نفره، یک نفره، نوجوان و نوزاد تولید می شوند که هر کدام دارای مدل های زیادی هستند و در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می باشند .

مراکز خرید سرویس خواب در اهواز

بازار مبل ایران اهواز

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، بلوار پاسداران، بازار مبل ایران

مجتمع تجاری طبقاتی امام رضا اهواز

آدرس: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی، مجتمع تجاری امام رضا

مبلمان نقش جهان

آدرس: اهواز، خیابان ادهم، بین نادری و کافی، مبلمان نقش جهان

گالری مبین

آدرس: اهواز، 30 متری، بالاتر از سینما اکسین، نبش خیابان جهانیان، گالری مبین

مراکز خرید سرویس خواب در اهواز

گالری مبلمان و سرویس خواب امید اهواز

آدرس: اهواز، خیابان ادهم (باغ شیخ)، بین مسجدی و صابرپور، نبش کوچه پیام 2

گالری سرویس خواب پارسیان اهواز

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، جنب مجتمع فجر، گالری خواب پارسیان

گالری سرویس خواب یاس اهواز

آدرس: اهواز، سی متری، نرسیده به چهارراه زند، بین مسجدی و صابرپور

گالری سرویس خواب و مبلمان پارسا اهواز

آدرس: اهواز، خیابان شریعتی بین جهانیان و عظیم پلاک 885

سرویس خواب بهار اهواز

آدرس: اهواز، سی متری، بین خیابان صابرپور و مسجدی، جنب لوازم یدکی رضائیان، گالری بهار

سرویس خواب و مبلمان خضریان اهواز

آدرس: اهواز، سی متری، بین خیابان عظیم و جهانیان

انواع سرویس خواب در اهواز

خرید سرویس خواب نوجوان در اهواز

سرویس خواب نوجوان شامل تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و پاتختی می باشد که در مدل های دخترانه و پسرانه تولید می شود . در اهواز می توانید به بازارها و فروشگاه های مختلفی که انواع مدل های سرویس خواب نوجوان را تولید و عرضه می کنند مراجعه کنید . قبل از اینکه برای خرید مراجعه کنید ابتدا ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید و همچنین سبک دکوراسیون اتاق را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مورد نظرتان را بیابید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان اهواز

خرید سرویس خواب نوزاد در اهواز

سرویس خواب نوزاد یکی از وسایلی است که قبل از تولد نوزاد خریداری می شود و به سلیقه پدر و مادر انتخاب می شود . با توجه به جنسیت نوزاد می توانید از بین مدل های دخترانه و پسرانه بهترین مدل را مطابق با سلیقه تان انتخاب کنید . در اهواز بازارها و مراکز زیادی وجود دارد که وسایل مربوط به سیسمونی نوزاد از قبیل سرویس خواب نوزاد را تولید و عرضه می کنند .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد اهواز

خرید تشک در اهواز

تشک ها در مدل های دو نفره و یک نفره تولید می شوند و دارای انواع طبی، فنری و طبی-فنری می باشند . با توجه به شرایط فیزیکی بدنتان می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید . در اهواز تولیدی ها و فروشگاه های زیادی برای خرید تشک وجود دارد که انواع تشک را به فروش می رسانند . تشک را از برندهای شناخته شده و دارای ضمانت انتخاب کنید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید .

همچنین بخوانید: تشک اهواز

قیمت سرویس خواب در اهواز

قیمت سرویس خواب در اهواز

سرویس خواب ها در اهواز دارای دامنه قیمتی وسیعی می باشند و برای افراد با بودجه های مختلف مدل های متنوعی وجود دارد . قیمت سرویس خواب وابسته به جنس آن است . مدل های چوبی گرانترین نوع می باشند و بیشتر در سبک های سلطنتی تولید می شوند که دارای تاج های منبت کاری شده زیبایی می باشند . بعد از چوب، ام دی اف قرار می گیرد که دارای قیمت مناسب تری است و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد. مدل های ملامینه و فلزی از ارزانترین مدل های سرویس خواب می باشند که نوع فلزی ارزانتر از ملامینه است و در طرح های بسیار ساده ای تولید می شوند . افرادی که درآمد کمی دارند می توانید مدل های فلزی را انتخاب کنند .

خرید آنلاین سرویس خواب در اهواز

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در اهواز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اهواز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

 

محصولات مرتبط