بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان اهواز

سرویس خواب نوجوان اهواز

کمبود خواب پیامدهای زیادی برای نوجوانان دارد و ممکن است باعث افسردگی، چاقی و کج خلقی آنان شود به همین دلیل خرید سرویس خواب مناسب برای نوجوانان اهمیت زیادی دارد . سرویس خواب نوجوان شامل یک تخت خواب نوجوان به عرض 90 سانتی متر، ست آرایشی و پاتختی می باشد و در مدل های دخترانه و پسرانه موجود است . قبل از اقدام به خرید ابتدا ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید و اگر اتاق بزرگی دارید می توانید وسایلی مانند کمد، میزتحریر و کتابخانه را نیز خریداری کنید تا دکوراسیون اتاق کامل شود . برای خرید سرویس خواب نوجوان در اهواز می توانید به مکان هایی از قبیل شهر مبل اهواز و بازار مبل ایران و همچنین به فروشگاه ها و گالری های دیگری که در نقاط مختلف شهر قرار دارند مراجعه کنید .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: سرویس خواب اهواز

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در اهواز

  • شهر مبل اهواز

آدرس: اهواز، انتهای بلوار پاسداران، بعد از منطقه فرهنگیان، جنب قرارگاه ارتش

  • گالری خواب آرام اهواز

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، نبش اسفند، گالری خواب آرام

  • سرویس خواب ساحل چوب اهواز

آدرس شعبه1: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان حجت، نبش زاویه، ساختمان برنا (روبروی سپاه ناحیه امام علی)

آدرس شعبه2: اهواز، خیابان مسلم، بین طالقانی و فیلی(معمار زاده) ، پلاک 164، نمایندگی شرکت ساحل چوب

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد اهواز

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در اهواز

  • سرویس خواب کودک و نوجوان بامبینو

آدرس شعبه مرکزی: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان انوشه، نبش خیابان حجت، مجتمع سلمانیان

آدرس شعبه2: اهواز، کیانپارس، فلکه دوم، نبش پهلوان غربی

  • سرویس خواب آرامش اهواز

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان بوستان بین اصفهان و اردیبهشت ساختمان مهرشاد

  • مبلمان اتاق کودک و نوجوان آپادانا

آدرس شعبه طالقانی اهواز: اهواز، خیابان حافظ، نبش طالقانی، جنب مجتمع پزشکان بوعلی سینا، پلاک 155

آدرس شعبه پادادشهر اهواز: اهواز، پادادشهر، اتوبان آیت الله بهبهانی، حد فاصل فلکه پادادشهر وفلکه جمهوری، روبه روی برج بانک بانک ملت، مجتمع تندیس

همچنین بخوانید: تشک اهواز

قیمت سرویس خواب نوجوان در اهواز

تنوع قیمت سرویس خواب نوجوان در اهواز بسیار زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به بازارها و فروشگاه های مختلف در اهواز مراجعه کنند و مدل مناسب با بودجه شان را خریداری کنند . اولین چیزی که روی قیمت سرویس خواب تاثیر دارد جنس آن است . مدل های ام دی اف دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی می باشند و به علت گران بودن چوب، بیشتر از ام دی اف استفاده می کنند . بعد از ام دی اف مدل های ملامینه قرار می گیرند که ظاهری شبیه ام دی اف دارند با این تفاوت که هم وزن کمتری دارند و هم اینکه ارزانتر هستند . اگر بودجه بسیار کمی برای خرید سرویس خواب نوجوان در اختیار دارید می توانید از مدل های فلزی که ارزانتر هستند مدل مناسب را انتخاب کنید .

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در اهواز

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در اهواز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اهواز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *