بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان تبریز

سرویس خواب نوجوان تبریز

سرویس خواب نوجوان اصلی ترین وسیله در اتاق نوجوان است که باید با دقت زیادی انتخاب شود تا برای چندین سال قابل استفاده باشد . قبل از خرید سبک دکوراسیون اتاق را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را بیابید . سرویس خواب نوجوان از تخت خواب نوجوان با ابعاد 90*200 سانتیمتر، ست ارایشی و پاتختی تشکیل می شود که در کنار آن می توانید وسایل دیگری مانند کمد، میز تحریر و کتابخانه را نیز خریداری کنید . در تبریز مکان های مختلفی برای خرید سرویس خواب نوجوان وجود دارد که آدرس تعدادی از آنها را در زیر آورده ایم . مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب در بازارها، تولیدی ها و فروشگاه های تبریز موجود است که می توانید از بین آنها مدل مناسب با سلیقه تان را انتخاب و خریداری کنید .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: سرویس خواب تبریز

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در تبریز

  • برنا چوب

شعبه 1: تبریز، میدان بسیج به سمت جاده تهران، روبروی اناتا، فروشگاه برنا چوب

شعبه 2: تبریز، خیابان قدس، ۲۰۰ متر بعد از مسجد ال محمد، فروشگاه برنا چوب

  • ساحل چوب شعبه ابوریحان تبریز

آدرس: تبریز، خیابان آزادی، ما بین چهارراه ابوریحان و چهارراه لاله، روبروی بانک شهر

  • فروشگاه قصر کودک

آدرس فروشگاه: تبریز، چهارراه ابوریحان، ۵۰ متر به طرف چهارراه لاله

آدرس تولیدی: تبریز، خروجی صد رود، پشت نمایندگی سلامی

  • فروشگاه تخت و کمد آپادانا

آدرس شعبه1: تبریز، چهارراه 17 شهریور، 17 شهریور جدید، جنب بانک ایران زمین، فروشگاه آپادانا

آدرس شعبه 2: تبریز، خیابان قدس(قره آغاج)، ایستگاه طالار، روبروی بانک صادرات

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد تبریز

آدرس مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در یزد

قیمت سرویس خواب نوجوان در تبریز

قیمت سرویس خواب نوجوان مانند سایر محصولات بستگی به متریال بکار رفته در تولید آن دارد . در تبریز مدل های سرویس خواب نوجوان دارای تنوع زیادی است که از نظر قیمتی نیز دارای تنوع بالایی هستند و افراد با بودجه های مختلف می توانند به بازارهای مختلف تبریز مراجعه کنند و مدل مناسب با بودجه شان را بیابند . کیفیت سرویس خواب ها در تبریز بالا است و برندهای مختلف مانند آپادانا و ساحل چوب در این شهر دارای نمایندگی می باشند که مدل های بسیار خوبی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهند . سرویس خواب ها از نظر قیمتی به ترتیب از گرانترین مدل شامل سرویس خواب چوبی، ام دی اف و ملامینه و فلزی می باشند .

همچنین بخوانید: تشک نوزاد تبریز

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در تبریز

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در تبریز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تبریز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *