بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوزاد تبریز

سرویس خواب نوزاد تبریز

سرویس خواب نوزاد مهم ترین وسیله در سیسمونی نوزاد است که پدر و مادر نوزاد آن را به سلیقه خودشان انتخاب می کنند . سرویس خواب نوزاد از یک تخت خواب نوزاد و یا گهواره، ویترین و کمد تشکیل می شود که در مدل های مختلف و تنوع بالا تولید می شوند . از آنجا که نوزاد در ماه های اول پس از تولد بیشتر زمان خود را در خواب می گذراند انتخاب تخت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است . تخت خواب نوزاد باید دارای لبه های بلند و حفاظ باشد و از ایمنی لازم برخوردار باشد . برای خرید سرویس خواب نوزاد در تبریز فروشگاه ها و تولیدی های زیادی وجود دارد که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید .

قیمت سرویس خواب نوزاد

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان تبریز

آدرس مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در تبریز

  • بازار رویا (فروشگاه تخصصی مبلمان و سیسمونی و سرویس خواب نوزاد)

آدرس: کیلومتر3 جاده مایان، جنب ایستگاه آتش نشانی، شهرک مبل الماس تبریز، بازارچه سنتی ستارخان ، پلاک 12، بازار رویا

  • گالری زیتون

آدرس: تبریز، کوچه باغ، خیابان برگی، خیابان قره آغاج

  • سیسمونی قصر کودک

آدرس فروشگاه: تبریز، چهارراه ابوریحان، ۵۰ متر به طرف چهارراه لاله

آدرس تولیدی: تبریز، خروجی صد رود، پشت نمایندگی سلامی

  • ساحل چوب تبريز

آدرس : تبريز، خيابان قدس (قره آغاج)، روبروي مسجد باب الحوائج

  • فروشگاه کلاسی

آدرس: تبریز، مقصودیه، خیابان امام خمینی، خیابان تربیت

  • سیسمونی نی نی گل

آدرس: تبریز، کوچه باغ، خیابان برگی، خیابان قره آغاج

همچنین بخوانید: سرویس خواب تبریز

آدرس مراکز خرید سرویس خواب نوزاد در تبریز

قیمت سرویس خواب نوزاد در تبریز

در بازارهای تبریز مدل های سرویس خواب نوزاد دارای تنوعی زیادی است که قیمت آنها نیز با هم متفاوت است و بستگی به موادی دارد که در ساخت آنها استفاده شده است . مدل های چوبی بیشتر در سبک کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند و بر روی آنها منبت کاری های زیبایی کار می شود که قیمت آنها گران است . بعد از مدل های چوبی، سرویس خواب نوزاد ام دی اف قرار می گیرد که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و سپس مدل های ملامینه و بعد از آن مدل های فلزی قرار می گیرند که ارزانترین نمونه ها هستند . با خرید مستقیم از تولیدی های تبریز می توانید یک محصول با کیفیت را با قیمت ارزانتر خریداری کنید .

همچنین بخوانید: تشک نوزاد تبریز

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد در تبریز

اگر بخواهید سرویس خواب نوزاد خود را در تبریز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تبریز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *