بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب تبریز

سرویس خواب تبریز
مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب مهم ترین رکن اتاق خواب است که در مدل های بسیار متنوعی موجود می باشد، انتخاب نوع و مدل آن به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد . هنگام خرید سرویس خواب باید دقت زیادی به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که هم راحتی و آرامش را برایتان به ارمغان بیاورد و هم به ایجاد یک دکوراسیون زیبا و جذاب کمک کند . تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دراور و پاف از اجزای اصلی سرویس خواب هستند که ممکن است در بعضی از مدل ها تعداد اجزا بیشتر یا کمتر باشد . برای خرید سرویس خواب در تبریز تولیدی ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد که مدل های بسیار متنوعی از انواع مدل های بروز را تولید و عرضه می کنند . بازار مایان، بازار قره آغاج و بازار الماس از جمله محل هایی هستند که می توانید برای خرید سرویس خواب به آنها مراجعه کنید .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

آدرس مراکز فروش سرویس خواب تبریز

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در تبریز

  • بازار مایان تبریز

آدرس: تبریز ، نزدیک ورودی روستای مایان ، بازار مبل مایان

  • بازار قره آغاج

آدرس: تبریز، محله قره آغاج، خیابان شریعتی

  • بازار الماس تبریز

آدرس: تبریز، شهرک صنعتی مایان، مجتمع الماس

  • مبلمان رضوی

آدرس تولیدی: تبریز، اتوبان کسایی، لاله، شهرک شهید مدنی، 8متری شقایق دوم، تولیدی مبلمان رضوی

  • ساحل چوب

آدرس شعبه یک: تبریز، بالا از میدان بسیج، کیلومتر 3 جاده تهران، نرسیده به پل عابر پیاده، سمت راست، فروشگاه ساحل چوب

  • سرویس خواب استقبال ترکیه

آدرس: تبریز، سه راهی ولیعصر، روبروی پمپ بنزین، فروشگاه استقبال

  • مبلمان و سرویس خواب خاکزاد

آدرس: تبریز، خیابان قره آغاج (قدس)، پایینتر از بانک صادرات و بالاتر از بانک تجارت، مابین مسجد آل محمد و باغ قرمز، فروشگاه خاکزاد

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

انواع سرویس خواب در تبریز

خرید سرویس خواب نوجوان در تبریز

سرویس خواب نوجوان در دو نوع دخترانه و پسرانه و در مدل های بسیار متنوعی در فروشگاه ها و تولیدی های تبریز موجود می باشد . قبل از اقدام به خرید سرویس خواب نوجوان ابتدا ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید تا مدلی را که انتخاب می کنید متناسب با ابعاد اتاق باشد و سبکی را انتخاب کنید که متناسب با سبک دکوراسیون اتاق باشد .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان تبریز

خرید سرویس خواب نوزاد در تبریز

سرویس خواب نوزاد از اجزای اصلی دکوراسیون اتاق نوزاد است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید . تخت خواب نوزاد باید کاملا ایمن باشد و دارای لبه های بلندی باشد تا بتوانید نوزاد را برای خواب و استراحت در آن قرار دهید و با خیال راحت به کارهایتان برسید . در تولیدی ها و فروشگاه های تبریز مدل های زیادی از انواع سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه موجود است که می توانید مدل دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد تبریز

خرید تشک در تبریز

انتخاب تشک مناسب می تواند به داشتن یک خواب راحت و لذت بخش کمک کند . تشک ها دارای انواع فنری، طبی و طبی-فنری می باشند که باید با توجه به شرایط فیزیکی بدنتان مدل مناسب را انتخاب کنید . در تبریز تولیدی های زیادی وجود دارد که مدل های مختلف تشک را تولید می کنند . برندهای معروف از جمله رویال، رویا و خوشخواب دارای نمایندگی در تبریز می باشند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید و تشک ها را با کیفیت مناسب و گارانتی خریداری کنید .

همچنین بخوانید: تشک نوزاد تبریز

قیمت سرویس خواب در تبریز

قیمت سرویس خواب در تبریز

قیمت سرویس خواب در تبریز با توجه به نوع سرویس خواب متفاوت است . مدل های ساخته شده از چوب دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و قیمت آنها نیز گران است . بعد از آن از نظر قیمتی به ترتیب سرویس خواب ام دی اف، ملامینه و فلزی قرار می گیرند . سبک سرویس خواب نیز روی قیمت آن تاثیر دارد . مدل های سلطنتی که دارای تاج های بزرگ و منبت کاری شده هستند گرانتر از مدل های مدرن و اسپرت هستند . قبل از اینکه برای خرید سرویس خواب اقدام کنید ابتدا بودجه تان را تعیین کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و زودتر مدل مناسب با بودجه تان را بیابید . برای اینکه یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید بهتر است به تولیدی ها مراجعه کنید و خرید خود را بدون واسطه انجام دهید .

خرید آنلاین سرویس خواب در تبریز

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در تبریز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تبریز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .