دکوراسیون, مجله دکوراسیون

دکوراسیون فنگ شویی

دکوراسیون فنگ شویی

فنگ شویی یک فلسفه و فن باستانی از کشور چین براساس این ایده است که خانه‌های ما آینه و بازتابی از اتفاقات درون ماست. هدف فنگ شویی این است که محیط اطراف ما را به چیزی که هستیم و هدفی که در پیش داریم هم‌تراز کند. یعنی سطح انرژی شما را با سطح انرژی خانه‌تان هماهنگ کند. در این مجله دکوراسیون ما شمارا با نوع فلسفه فنگ شویی آشنا خواهیم کرد .

فنگ شویی 9

باید توجه کنید که چه چیزهایی که داخل خانه می آورید. اینکه چطور اتاق‌ها را سازماندهی می‌کنید و از خانه تان مراقبت می کنید. هر چیزی انرژی دارد حتی اشیاء. فنگ شویی به هدایت آن انرژی و جریان آزاد آن در خانه‌تان کمک می کند.

فنگ شویی 1

کاناپه  را باید مقابل یک دیوار قرار بگیرد، در بهترین حالت دورترین دیوار نسبت به در ورودی، طوریکه دید خوبی از در ورود داشته باشد. بین کاناپه و دیوار باید چند سانتی‌متر فاصله بگذارید. وضعیت قرارگیری مبل‌ها باید طوری باشد که برای گپ و گفتگو مناسب نباشد مثلاً اینکه کاناپه سه متر از نزدیک‌ترین صندلی‌ به آن دور باشد یا اینکه همه صندلی‌ها به دیوارهای مختلف تکیه داده شده باشند.وسایل باید طوری چیده شوند که هنگام عبور  نباید به مبلمانی برخورد کنید. مثلاً خوب نیست که برای وارد شدن به یک اتاق از پشت یک کاناپه رد شوید. و اگر مسیری برای ورود به اتاق دیگری وجود دارد، بهتر است خالی باشد.یک میز گرد یا بیضی حس خوب منتقل نمی‌کند. زیرا انرژی بسیار زیادی دور میز گرد در جریان است. مطمئناً نمی‌خواهید یک زاویه تیز به سمت مردم بگیرید.

فنگ شویی 2

در دکوراسیون فنگ شویی مربع‌ها نشان دهنده زمین هستند، ، مثلث‌ ها نشانه آتش.مستطیل‌ ها نشانه چوب شکل دایره و بیضی نشانه فلز هستند. اگر از همه این اشکال در اتاق نشیمن استفاده شود، تعادل بیشتری در دکوراسیون فنگ شویی آن حکمفرما خواهد بود.

فنگ شویی 4

خیلی ها نگاه کردن بیرون از پنجره و تماشای فضای بیرون را دوست دارند. بعضی‌ها احساس می‌کنند مورد تهاجم قرار گرفته‌اند. ولی اگر پنجره‌ای بزرگ روبروی در ورود دارید. انرژی ممکن است از پنجره بیرون برود. به همین دلیل بهتردر دکوراسیون فنگ شویی است آن را با پرده بپوشانید. یا چیزی مثل گیاه یا یک کاسه زیبا از جنس منعکس کننده جلو پنجره قرار دهید تا انرژی را به اتاق برگرداند.یا می توانید از پارچه حریر نازک استفاده کنید تا توجه را از آن بگیرید.

فنگ شویی 6

اگر ازاتاق غذا خوری ابرای غذا خوردن استفاده نمی‌کنید، آن را به ترتیب دیگری فعال کنید. گیاهی داخل آن بگذارید که مجبور شوید برای آب دادن آن هم که شده داخل اتاق شوید. یا لپ‌تاپتان را آنجا بگذارید و از آن بعنوان اتاق کار استفاده کنید.

فنگ شویی 8

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *