بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری چهاردانگه

میز ناهار خوری چهاردانگه

میز ناهار خوری یکی از اجزای دکوراسیون داخلی منزل است که امروزه به یکی از وسایل ضروری تبدیل شده است که در هر خانه ای دیده می شود . میزهای ناهار خوری دارای تنوع زیادی می باشند که انتخاب را برای مشتریان سخت می کند . قبل از خرید میز غذاخوری ابتدا باید مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر دارید را مشخص کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و راحت تر بتوانید مدل مناسب را بیابید . برای خرید میز ناهار خوری در تهران می توانید به شهرک صنعتی چهاردانگه مراجعه کنید . در چهاردانگه کارگاه ها و تولیدی های زیادی فعالیت می کنند که مدل های بسیار زیادی از انواع میز ها را تولید و عرضه می کنند . چهاردانگه یکی از چندین بازار میز ایران است که در آن انواع میز ها تولید و عرضه می شود.

قیمت میز ناهار خوری

آدرس بازار چهاردانگه

میز ناهارخوری چهاردانگه

میز ناهار خوری چهاردانگه از متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز ساخته می شود که هر کدام در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می باشند و برای افراد با سلیقه های مختلف مدل های متنوعی تولید می شود . از نظر ظاهری میز ناهار خوری به شکل های مختلف گرد، مربع، مستطیل و … ساخته می شود که با توجه به ابعاد منزل و سلیقه شخصی خود می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید . در چهاردانگه می توانید با مراجعه به تولیدی ها میز ناهار خوری را با رنگ چوب و پارچه دلخواه بصورت سفارشی خریداری کنید و با اجزای دیگر دکوراسیون منزل ست کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

آدرس بازار چهاردانگه

تهران، اسلامشهر، منطقه 19 تهران، بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل امام رضا، بازار مبل فردوس، مجتمع افشین و پاساژ شهر مبل از معروفترین مجتمع های فروشگاهی در زمینه فروش میز ناهار خوری در چهاردانگه هستند .

گروه صنعتی سروستان در چهاردانگه

آدرس: چهاردانگه، شهرک گلشهر، خیابان شهدا، خیابان صنعت، انتهای خیابان گیلانی، خیابان سرو، پلاک 3، کارخانه سرو

صنایع چوب رامش

آدرس: تهران، چهاردانگه، خیابان زارع، پلاک 71

تولیدی میز ناهارخوری اروجلو

آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، چهاردانگه، شهرک گلشهر، بلوار طالقانی، کوچه حکمت یکم

قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه

قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه

در چهاردانگه می توانید مدل های بسیار زیادی از انواع میز ناهار خوری را با قیمت های مختلف مشاهده کنید . اینکه از چه متریالی برای تولید میز و صندلی ها استفاده شده باشد روی قیمت میز ناهار خوری تاثیر دارد . مدل های ساخته شده از چوب های با کیفیتی همچون راش دارای قیمت بالایی می باشند ولی هم دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشند و هم تنوع مدل زیادی دارند . مدل های ام دی اف، ملامینه و فلزی ارزانتر هستند . با خرید مستقیم از تولیدی های چهاردانگه می توانید یک مدل با کیفیت را با قیمت ارزانتر و منصفانه ای بخرید .

خرید آنلاین میز ناهار خوری از چهاردانگه

اگر بخواهید میز ناهار خوری را از چهاردانگه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ چهاردانگه تهران به سراسر کشور از جمله تهران و حومه آن ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *