بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب یافت آباد

سرویس خواب یافت آباد
مشاهده و خرید با دسته بندی

یافت آباد یکی از برندهای معروف و شناخته شده مبلمان است که کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد . سرویس خواب یافت آباد در مدل های متنوع و بیشماری از سرویس خواب دو نفره گرفته تا سرویس خواب نوزاد تولید می شود . تنوع مدل در یافت آباد آنقدر زیاد است که مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف حتما مدلی باب سلیقه خود را در این بازار خواهند یافت .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

بازار مبل یافت آباد یک مجموعه کامل از انواع برند های داخلی و خارجی است . در بازار مبل پاسارگاد یافت آباد که دو طبقه است یک طبقه آن به سرویس خواب اختصاص دارد و می توانید مدل های زیادی از انواع سرویس خواب ها را در این بازار مشاهده کنید .

تعدا مراکز فروش در یافت آباد زیاد است از جمله این مراکز پاساژ مهستان ، پاساژ نگارستان ، پاساژ برنا و پاساژ ارضی می باشد که مدل های بیشماری از انواع سرویس خواب و مبلمان را به نمایش گذاشته اند . تولیدی های زیادی در یافت آباد قرار دارند که می توانید با مراجعه به آنها سرویس خواب را با قیمت مناسب تری خریداری کنید .

آدرس سرویس خواب یافت آباد

سرویس خواب نوجوان در یافت آباد

سرویس خواب نوجوان لازمه اصلی دکوراسیون اتاق نوجوانان است که از یک تخت خواب نوجوان، پاتختی و ست آرایشی تشکیل شده است و انتخاب آن به دقت زیادی نیاز دارد . با توجه به اینکه سرویس خواب را برای نوجوان دختر می خواهید و یا پسر مدل آن فرق می کند . مدل های پسرانه بیشتر دارای طرح های اسپرت می باشند و در مدل های پسرانه از طرح های فانتزی استفاده می شود .

سرویس خواب کودک و نوزاد در یافت آباد

یکی از لوازم اصلی در سیسمونی نوزاد سرویس خواب نوزاد است . وقتی نوزادی به دنیا می آید باید وسایل لازم برای ورود او فراهم شود و اتاقش دارای وسایل لازم برای آسایش و راحتی او باشد . سرویس خواب های نوزاد از متریال های مختلفی از قبیل چوب، ام دی اف و ملامینه تولید می شوند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند . مدل های چوبی گران و مدل های ملامینه ارزان تر می باشند .

سرویس خواب دو نفره یافت آباد

تشک در یافت آباد

تشک ها در مدل های طبی ، فنری و طبی-فنری تولید و عرضه می شوند که با توجه به نیازتان می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید . تشک ها در اندازه های یک نفره و دو نفره موجود می باشند که مدل های یک نفره دارای عرض 90 و مدل های دو نفره دارای عرض 160 سانتی متر هستند . برای خرید تشک در یافت آباد می توانید به فروشگاه های مختلف فروشنده این کالا مراجعه کنید .

همچنین بخوانید: تشک یافت آباد

خرید آنلاین سرویس خواب در یافت آباد

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در یافت آباد به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .