بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

تشک یافت آباد

تشک یافت آباد

انتخاب تشک مناسب می تواند یک خواب راحت و لذت بخش را برایتان به ارمغان بیاورد . حتی اگر بهترین و گرانترین تخت خواب را داشته باشید اگر تشک مناسبی نداشته باشید بی فایده خواهد بود . هر تشکی برای هر فردی مناسب نیست و باید در انتخاب آن به شرایط فیزیکی بدنتان توجه کنید و مدل مناسب را انتخاب کنید . در بازار مبل یافت آباد انواع مختلف تشک در برند های معروف تولید و عرضه می شود . تشک ها در سه مدل فنری، طبی و طبی-فنری تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند . با توجه به نیازتان می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید . علاوه بر تشک سرویس خواب یافت آباد نیز معروف است و دارای تنوع بسیار بالایی می باشد .

قیمت تشک

نمایندگی تشک رویال در یافت آباد

رویال یکی از برندهای معروف است و مدل های اصل آن دارای هولوگرام می باشند که می توانید آنها را از نمونه های تقلبی تشخیص دهید . این شرکت تشک‌هایش را با نام‌های مختلف از قبیل آسافرم، کامفورتر، کاسپین و رمانتیک دسته بندی می کند .

آدرس دفتر مرکزی پخش کارخانه: یافت آباد شرقی، بازار مبل، خ شاندیز-پ ۱۷۱-

ویژگی های تشک یافت آباد

نمایندگی تشک خوشخواب در یافت آباد

آدرس: یافت آباد ،کوچه شهید تقی زاده

نمایندگی تشک ویستر در یافت آباد

آدرس: بازار مبل ایران 3 ، یافت آباد تهران

ساعت کاری این مرکز از 9 الی 21 شب است .

نمایندگی تشک رویا در یافت آباد

آدرس: تهران، منطقه 17، یافت آباد شرقی، خیابان شاندیز، جنب مبل مهدی، پ/ 152، فروشگاه یافت آباد 1

قیمت انواع تشک در یافت آباد

قیمت تشک در یافت آباد با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است . هر چه مقدار فنر و اسفنج بکار رفته در تشک بیشتر باشد کیفیت تشک بالاتر خواهد رفت و گرانتر خواهد بود . تشک های فنری جز ارزان ترین تشک ها می باشند و مدل های طبی-فنری گرانتر از سایر نمونه ها می باشند . تشک ها دارای ضمانت می باشند و تعداد سال های ضمانت بستگی به کیفیت محصول دارد . با توجه به بودجه ای که دارید می توانید به بازار یافت آباد مراجعه کنید و مدل متناسب با بودجه تان را خریداری کنید .

خرید آنلاین تشک در یافت آباد

اگر بخواهید تشک خود را در یافت آباد به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران انواع مختلف تشک به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور ارسال می شوند . با توجه به اینکه محصولات دی ایران بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *