بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان قزوین

سرویس خواب نوجوان قزوین

نوجوانان دارای روحیات مختلفی می باشند و نیازهای آنها با هم متفاوت است و سلایق مختلفی در انتخاب وسایل اتاق خود دارند. سرویس خواب نوجوان از ضروری ترین وسایلی است که برای نوجوانان خریداری می شود که در دو نوع سرویس خواب نوجوان دخترانه و سرویس خواب نوجوان پسرانه در بازار موجود می باشند و هر کدام مدل های متنوع و زیادی دارند. برای خرید سرویس خواب نوجوان در قزوین باید به مکان های بازار لوازم خواب مراجعه کنید. در اینجا آدرس تعدادی از این تولیدی و فروشگاه ها را برایتان آورده ایم.

قیمت سرویس خواب نوجوان

تخت خواب نوجوان مهم ترین وسیله در سرویس خواب نوجوان است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. هنگام انتخاب تخت باید به وزن افراد توجه شود و مدلی انتخاب شود که استحکام کافی داشته باشد. فروشگاه های تخت خواب در قزوین مدل های مختلفی را از جنس های چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز به مشتریان عرضه می کنند.

همچنین بخوانید: سرویس خواب قزوین

سرویس خواب نوجوان ترک یکی از مدل های پرطرفدار است که در طرح های ساده و بسیار شیکی تولیدی می شود و برای انواع دکوراسیون ها مناسب است و به دلیل سادگی طرح به راحتی با وسایل دیگر ست می شود.

تولیدی سرویس خواب کودک و نوجوان در قزوین

فروشگاه ها و تولیدی های سرویس خواب نوجوان در قزوین

بازار مبل شهید رجایی

آدرس : قزوین، بلوار آیت الله ابوترابی

نمایندگی سرویس خواب نوجوان آپادانا در قزوین

آدرس: قزوین، خیابان نوروزیان، جنب بانک شهر، فروشگاه آپادانا

نمایندگی سرویس خواب نوجوان ساحل چوب در قزوین

آدرس: قزوین، چهارراه پارک ملت، ابتدای بلوار مدرس طبقه فوقانی (ساحل چوب)

مبلمان اتاق کودک و نوجوان رادوین

آدرس: قزوین، سرچشمه، بلوار مدرس، خیابان بوعلی سینا، خیابان شادی

مبلمان خواب سنا چوب قزوین

آدرس: قزوین، خیابان فلسطین، نرسیده به چهارراه پادگان، نبش بانک قوامین

مبلمان ژیک

آدرس: استان قزوین، قزوین، بلوار شهید بهشتی، بین پادگان و پروانه

تولیدی سرویس خواب کودک و نوجوان در قزوین

در قزوین تولیدی های زیادی فعالیت می کنند که مدل های مختلف سرویس خواب کودک و نوجوان را تولید می کنند. اگر مدل خاصی مدنظرتان است و یا می خواهید مدل های موجود را با تغییرات دلخواه برایتان بسازند باید به تولیدی ها مراجعه کنید و بر اساس سلیقه خود مدل، رنگ و سایر جزییات سرویس خواب را انتخاب کنید تا به صورت سفارشی برایتان تولید کنند.

قیمت سرویس خواب نوجوان در قزوین

قیمت سرویس خواب نوجوان در قزوین

قیمت سرویس خواب نوجوان در قزوین به مدل، جنس و تعداد تیکه های آن بستگی دارد. اگر سرویس خواب نوجوان چوبی با سبک کلاسیک یا سلطنتی انتخاب کنید مسلما باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید. سرویس خواب های ام دی اف دارای تنوع بالا و قیمت مناسب تری نسبت به چوب می باشند به همین دلیل طرفداران زیادی دارند و بسیار متداول می باشند. اگر سرویس خواب سبک تر و ارزان تری می خواهید می توانید به سراغ مدل های ملامینه بروید. سرویس خواب نوجوان فلزی در طرح های ساده تولید می شود و تنوع بسیار کمی دارد ولی از مدل های دیگر ارزانتر است.

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در قزوین

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در قزوین به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله قزوین ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *