بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب قزوین

سرویس خواب قزوین
مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب مهمترین رکن اتاق خواب است که انتخاب مدل و سبک آن به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. قبل از اینکه به خرید بروید اطلاعات کافی و لازم درباره انواع مدل ها و سبک های سرویس خواب کسب کنید تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید و بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید. سرویس خواب ها در انواع دو نفره، نوجوان و نوزاد تولید می شوند و هر کدام از آنها در سبک های مختلف مدرن، اسپرت، کلاسیک و سلطنتی در بازار موجود می باشند.

قیمت سرویس خواب

مدلی که انتخاب می کنید باید هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد و رنگ آن نیز هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب شود تا فضای زیباتری ایجاد شود. هر سرویس خواب دو نفره از یک تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی و ست آرایشی تشکیل می شود که می توانید وسایل دیگری مانند کمد را نیز ست با آن خریداری کنید. اگر قصد خرید سرویس خواب از قزوین را دارید باید به بازار لوازم خواب این شهر مراجعه کنید، در قزوین بازارها، فروشگاه ها و تولیدی های زیادی در نقاط مختلف شهر قرار دارند که مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب ها را تولید و عرضه می کنند و می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید.

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در قزوین

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در قزوین

  • بازار مبل شهید رجایی: قزوین، آیت الله ابوترابی
  • ساحل چوب: قزوین، چهارراه پارک ملت، ابتدای بلوار مدرس طبقه فوقانی (ساحل چوب)
  • گالری مبل امید: قزوین، مینودر، بازارچه مروارید، بالاتر کوچه صادقی
  • فروشگاه مبل یوتاپ: قزوین، بلوار امام خمینی، نبش کوچه حکمت 59
  • مبل اطمینان: قزوین، بلوار امام خمینی، نرسیده به کوچه حکمت 22
  • گالری مبل ایران: قزوین، بلوار امام خمینی، کوچه حکمت 23
  • گالری مبل آریا: قزوین، بلوار امام خمینی، جنب بانک شهر
  • مبل مجلل: قزوین، خیابان بابایی، بازارچه دانشگاه
  • گالری مبل بابایی: قزوین، خیابان بابایی، داخل بازارچه روز
  • گالری مبل کاکتوس: قزوین، خیابان سعدی، نبش کوچه کانون
  • مبل استقبال: قزوین، خیابان فلسطین شرقی، روبروی مخابرات
  • مبل خاورمیانه: قزوین، خیابان خیام شمالی، جنب پاساژ مرندی

خرید سرویس خواب نوجوان در قزوین

سرویس خواب نوجوان از یک تخت خواب نوجوان، ست آرایشی، پاتختی، کمد، میز تحریر و کتابخانه تشکیل شده است که دکوراسیون اتاق خواب نوجوان را تکمیل می کند. تعداد این اقلام در مدل های مختلف سرویس خواب متفاوت است و ممکن است کم و زیاد شوند. سرویس خواب نوجوان به طور کلی در دو نوع دخترانه و پسرانه تولید می شود که هر کدام دارای مدل های متفاوتی می باشند. برای خرید سرویس خواب نوجوان باید به بازار لوازم خواب مراجعه کنید، در قزوین بازارها و تولیدی های زیادی هستند که در زمینه تولید و توزیع مدل های مختلف سرویس خواب نوجوان فعالیت می کنند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید.

خرید سرویس خواب نوزاد در قزوین

خرید سرویس خواب نوزاد یکی از خریدهای لذت بخش و شیرین برای خانواده ها است که باید با دقت زیادی انجام شود. تخت خواب نوزاد باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد و محیط امن و راحتی را برای خواب و استراحت نوزاد فراهم کند. در تولید سرویس خواب نوزاد باید از مواد باکیفیت استفاده شده باشد تا سلامتی نوزاد حفظ شود. برای خرید سیسمونی و سرویس خواب نوزاد فروشگاه های زیادی در قزوین وجود دارند که مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را به فروش می رسانند.

خرید تشک در قزوین

تشک ها دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام برای افراد خاصی مناسبند. قبل از اقدام به خرید تشک اطلاعات لازم و کافی درباره ی انواع تشک ها را کسب کنید تا بعد از خرید با مشکل مواجه نشوید. تشک های طبی کاملا سفت و ثابت می باشند و برای افرادی که دردهای ستون فقرات دارند مناسبند، تشک های فنری بدون اسفنج می باشند و برای خردسالان که وزن کمی دارند مناسبند. برای خرید تشک در قزوین بهتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید و نوعی را انتخاب کنید که مناسب شرایط فیزیکی بدنتان باشد.

قیمت سرویس خواب در قزوین

قیمت سرویس خواب در قزوین

قیمت سرویس خواب در قزوین دامنه گسترده ای را در بر می گیرد و مشتریان می توانند تنوع زیادی را در بازارها و فروشگاه های مختلف این شهر مراجعه کنند. عوامل زیادی از جمله جنس سرویس خواب، مدل و سبک آن روی قیمت سرویس خواب تولید شده تاثیر دارد. اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید سرویس خواب چوبی یکی از بهترین گزینه ها است که هم کیفیت بالایی دارد و هم اینکه تنوع مدل زیادی دارد. مدل های ام دی اف نیز کیفیت خوبی دارند و قیمت آنها ارزانتر از مدل های چوبی است. سرویس خواب های فلزی ارزان ترین مدل ها هستند که تنوع کمی دارند و در مدل های ساده تولید می شوند.

خرید آنلاین سرویس خواب در قزوین

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در قزوین به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله قزوین ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .