بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان دلاوران

سرویس خواب نوجوان دلاوران

سرویس خواب نوجوان در مدل های دخترانه و پسرانه تولید می شود و یکی از وسایل اصلی دکوراسیون اتاق نوجوان می باشد که انتخاب مدل آن تاثیر زیادی روی زیبایی فضای اتاق دارد . برای خرید این وسیله مهم و ضروری می توانید به بازار دلاوران سری بزنید و مدل های بیشماری از انواع مدل ها و طرح ها را مشاهده کنید و با توجه به نکات زیادی از جمله نوع دکوراسیون ، فضای اتاق خواب ، رنگ دکوراسیون اتاق خواب ، میزان بودجه و … بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . دلاوران شامل یک خیابان بسیار طولانی می باشد که فروشگاه ها و نمایشگاه های زیادی در آن به عرضه انواع مبلمان و سرویس چوب می پردازند . سرویس خواب دلاوران از تنوع بالایی برخوردار است و افراد با سلیقه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مدل مناسب با سلیقه شان را بیابند .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: تشک دلاوران

آدرس بازار دلاوران

تهران ،  میدان رسالت ، میدان ولیعصر ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

مسیرهای بازار دلاوران

برای رفتن به دلاوران از طریق مترو می توانید از ایستگاه گلبرگ یا میدان رسالت که نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار مبل دلاوران است به این بازار مراجعه کنید .

  • بزرگراه رسالت شرق ، میدان رسالت ، خیابان هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
  • بزرگراه همت زین الدین ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
  • بزرگراه بابایی ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

آدرس بازار یافت آباد

سرویس خواب نوجوان دلاوران

سرویس خواب نوجوان شامل وسایل مختلفی از جمله تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و پاتختی می باشد . در مدل های نوجوان معمولا میز تحریر، کتابخانه و کمد ست با سرویس خواب نیز تولید می شود که در صورت تمایل و داشتن فضای کافی می توانید آنها را نیز خریداری کنید . سرویس خواب های نوجوان از متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز ساخته می شوند . سرویس خواب چوبی هم سنگین است و هم قیمت بالایی دارد به همین دلیل به جای آن بیشتر از ام دی اف استفاده می کنند که دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد . تنوع مدل های دخترانه و پسرانه در بازار دلاوران زیاد است و برزوترین مدل ها در این بازار تولید و عرضه می شوند .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد دلاوران

قیمت سرویس خواب نوجوان در دلاوران

قیمت سرویس خواب نوجوان با توجه به متریالی که در تولید آن به کار رفته است فرق می کند . مدل های چوبی گران هستند و بعد از آن مدل های ساخته شده از ام دی اف قرار دارند که هم ارزان تر هستند و هم کیفیت بسیار خوبی دارند . به دلیل وجود تولیدی های زیاد در این بازار و فضای رقابتی که در آن حاکم است می توانید یک محصول با کیفیت را با قیمت بسیار منصفانه ای خریداری کنید . اگر به دنبال یه سرویس خواب ارزان هستید پیشنهاد می کنم از بین مدل های فلزی انتخاب کنید که نسبت به سایر مدل ها قیمت ارزان تری دارند .

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در دلاوران

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در دلاوران به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *