بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب دلاوران

بازار مبل دلاوران سرویس خواب
مشاهده و خرید با دسته بندی

دلاوران شامل یک خیابان بسیار طولانی می باشد که فروشگاه ها و نمایشگاه های زیادی در آن به عرضه انواع مبلمان و سرویس چوب می پردازند . همانطور که می دانید سرویس خواب جز اصلی ترین وسایل دکوراسیون اتاق خواب است که وجود آن در اتاق خواب به امری ضروری تبدیل شده است . بعد از یک روز سخت کاری باید جایی باشد که بتوان در آن این خستگی را رفع کرد و با یک خواب و استراحت مناسب روز کاری بعد را با نشاط بیشتری شروع کرد ، لازمه چنین امری داشتن یک سرویس خواب و تخت خواب مناسب و راحت است . برای خرید سرویس خواب می توانید به بازار لوازم خواب واقع در دلاوران سری بزنید و مدل های بیشماری از انواع مدل ها و طرح ها را مشاهده کنید و با توجه به نکات زیادی از جمله نوع دکوراسیون ، فضای اتاق خواب ، رنگ دکوراسیون اتاق خواب ، میزان بودجه و … بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید .

قیمت سرویس خواب

قیمت مبل دلاوران

آدرس بازار مبل دلاوران سرویس خواب

تهران ،  میدان رسالت ، میدان ولیعصر ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

مسیرهای رفتن به بازار مبل دلاوران

  • برای رفتن به دلاوران از طریق مترو می توانید از ایستگاه گلبرگ یا میدان رسالت که نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار مبل دلاوران است به این بازار مراجعه کنید .
  • بزرگراه رسالت شرق ، میدان رسالت ، خیابان هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
  • بزرگراه همت زین الدین ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
  • بزرگراه بابایی ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

سرویس خواب نوجوان دلاوران

سرویس خواب نوجوان شامل وسایل مختلفی از جمله تخت خواب نوجوان، ست آرایشی و پاتختی می باشد . در مدل های نوجوان معمولا میز تحریر، کتابخانه و کمد ست با سرویس خواب نیز تولید می شود که در صورت تمایل و داشتن فضای کافی می توانید آنها را نیز خریداری کنید . سرویس خواب های نوجوان از متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز ساخته می شوند . سرویس خواب چوبی هم سنگین است و هم قیمت بالایی دارد به همین دلیل به جای آن بیشتر از ام دی اف استفاده می کنند که دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد . تنوع مدل های دخترانه و پسرانه در بازار دلاوران زیاد است و برزوترین مدل ها در این بازار تولید و عرضه می شوند .

آدرس بازار مبل دلاوران

سرویس خواب نوزاد دلاوران

برای تکمیل دکوراسیون اتاق نوزاد به یک سرویس خواب نیاز دارید . سرویس خواب نوزاد دارای مدل های بسیار متنوعی است و در انواع دخترانه و پسرانه تولید می شود و هنگام خرید آن علاوه بر زیبایی و ظاهر باید به ایمنی و استحکام آن توجه ویژه ای داشته باشید . تخت خواب نوزاد باید دارای حفاظ باشد و بتوانید با خیال راحت نوزاد را برای خواب و استراحت در آن قرار دهید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد دلاوران

تشک دلاوران

خواب یکی از مهم ترین نیازهای بدن انسان است و خرید تشک مناسب می تواند شرایط مطلوبی را برای داشتن یک خواب راحت و آسوده فراهم کند . اگر بر روی یک تشک غیراستاندارد بخوابید به بدنتان آسیب می زند و بر روی کار و زندگی روزانه تان تاثیر منفی می گذارد . تشک ها دارای مدل های مختلفی هستند که با توجه به نیازتان باید مدل مناسب را انتخاب کنید .

همچنین بخوانید: تشک دلاوران

قیمت سرویس خواب دلاوران

قیمت ها در بازار مبل دلاوران بسیار منصفانه است . به دلیل وجود تولید های زیاد در این بازار و فضای رقابتی که بین آنها وجود دارد می توانید سرویس خواب را با کیفیت و قیمت مناسبی خریداری کنید . قیمت سرویس خواب به متریالی که در تولید آن به کار رفته است بستگی دارد . سرویس خواب های ساخته شده از چوب گران هستند و کمتر مشتری دارند . بعد از چوب mdf پرکاربردترین ماده در تولید سرویس خواب است که نسبت به چوب ارزان تر است و بعد از آن سرویس خواب های ملامینه و نئوپان قرار می گیرند که کیفیت آنها در حد مدل های ام دی اف نیست ولی قیمت آنها ارزانتر از ام دی اف است . در نهایت ارزانترین مدل ها ، سرویس خواب های فلزی هستند که از استحکام خوبی نیز برخوردارند .

قیمت سرویس خواب دلاوران

خرید آنلاین انواع سرویس خواب از دی ایران

فروشگاه آنلاین دی ایران یکی از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه مبلمان و سرویس خواب فعال است . برای دیدن مدل های مختلف سرویس خواب می توانید به این سایت مراجعه کنید و با صرف زمان کمی مدل های زیادی از جدید ترین و بروزترین مدل ها را مشاهده کنید و مدل مورد نظرتان را با رنگ دلخواه و مطابق با دکوراسیون اتاق خوابتان سفارش دهید . دی ایران یک سایت معتبر اینترنتی و غیر حضوری است که دارای نشان ملی و نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و دارای بیش از ده سال سابقه فروش آنلاین است . کلیه سرویس خواب ها قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند .