بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان اردبیل

سرویس خواب نوجوان اردبیل

سرویس خواب نوجوان یکی از اصلی ترین اجزا اتاق خواب نوجوانان است که باید محل امن و راحتی را برای خواب و استراحتشان فراهم کند. سرویس خواب های نوجوان در دو نوع دخترانه و پسرانه در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای مدل های متنوعی می باشند. تخت خواب نوجوان، ست آرایشی، پاتختی، کمد، میز تحریر و کتابخانه از اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نوجوان می باشند که تعداد این اجزا در مدل های مختلف ممکن است کم و زیاد شود.

قیمت سرویس خواب نوجوان

برای خرید سرویس خواب اتاق نوجوان در اردبیل می توانید به بازارها و تولیدی هایی که در نقاط مختلف شهر قرار دارند مراجعه کنید و بر اساس سلیقه شخصی، سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب، رنگ دیگر اجزای اتاق و بودجه ای که در اختیار دارید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. در بازارهای لوازم خواب می توانید مدل های متنوع و بیشماری را از انوع مدل های سرویس خواب نوجوان مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب اردبیل

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در اردبیل

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در اردبیل

  • بازار مبل تات

آدرس: اردبیل، میدان ایثار (شهید جدی)، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو، بازار مبل تات

  • نمایندگی سناچوب اردبیل(بزرگسال – نوجوان – کودک)

آدرس شعبه۱: چهارراه حافظ، ابتدای خیابان حافظ

آدرس شعبه۲: میدان ایثار، ورودی شهرک صنعتی یک

  • ساحل چوب

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، روبروی دانشگاه سما، ساحل چوب

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد اردبیل
  • کالای خواب میترا

آدرس: اردبیل، خیابان دانش، نرسیده به چهارراه حافظ

  • کالای خواب هاپال

آدرس: ​اردبیل، میدان ایثار، خیابان مالک اشتر، خیابان فلسطین، نرسیده به خیابان فلسطین شرقی 9

  • کالای خواب لایکو

آدرس: اردبیل، میدان جانبازان، ابتدای خیابان باکری

  • کالای خواب تاچ

آدرس: ​اردبیل، خیابان حافظ

  • کالای خواب طلائی

آدرس: اردبیل، چهارراه باغمیشه، 100 متر بطرف عالی قاپو

قیمت سرویس خواب نوجوان در اردبیل

قیمت سرویس خواب نوجوان در اردبیل

قیمت سرویس خواب نوجوان در اردبیل وابسته به عوامل مختلفی از جمله جنس، مدل و سبک محصول می باشد. مدل های تولید شده از چوب گران هستند و بعد از مدل های ام دی اف قرار می گیرند که نسبت به مدل های چوبی قیمت مناسب تری دارند به همین دلیل طرفداران سرویس خواب نوجوان ام دی اف زیاد است. برای خرید یک سرویس خواب نوجوان ارزان باید محل هایی که بورس این محصولات هستند مراجعه کنید. بازارها و تولیدی هایی که در کنار هم قرار می گیرند محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت منصفانه ای به فروش می رسانند و علت آن نیز وجود فضای رقابتی بین آنان است. مدل های فلزی از ارزان ترین سرویس خواب ها می باشند که از استحکام مناسبی برخوردارند و برای نوجوانان گزینه مناسبی به حساب می آیند.

همچنین بخوانید: تشک اردبیل

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در اردبیل

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در اردبیل به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اردبیل ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *