بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب اردبیل

سرویس خواب اردبیل
مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب یکی از ملزومات اصلی دکوراسیون اتاق خواب است که علاوه بر زیبایی باید کاملا راحت و استاندارد باشد. اتاق خواب علاوه بر اینکه محلی برای خواب و استراحت است، جایی برای آرامش روحی افراد است و باید کلیه وسایل آن به دقت خریداری و چیده شوند، سرویس خواب مهم ترین وسیله در اتاق خواب است که از تخت خواب، ست آرایشی و پاتختی تشکیل شده است و در مدل های متنوع و سبک های مختلف کلاسیک، مدرن و سلطنتی تولید می شود. علاوه بر وسایلی که گفته شد می توانید کمد، پاف و دراور ست با سرویس خوابتان را خریداری کنید تا دکوراسیون اتاق خواب کامل شود. برای خرید این وسیله مهم باید به بازار لوازم خواب مراجعه کنید، در اردبیل بازارهای بزرگی همانند تات و شیخ صفی وجود دارد که انواع برندهای سرویس خواب در آنها به فروش می رسد علاوه بر این بازار تولیدی ها و فروشگاه های مختلف دیگری نیز در نقاط مختلف شهر به تولید و عرضه انواع مختلف سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب نوزاد مشغولند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید.

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

قیمت سرویس خواب

مراکز خرید سرویس خواب در اردبیل

مراکز خرید سرویس خواب در اردبیل

  • سناچوب

آدرس شعبه۱: چهارراه حافظ، ابتدای خیابان حافظ

آدرس شعبه۲: میدان ایثار، ورودی شهرک صنعتی یک

  • ساحل چوب

آدرس : اردبیل، خیابان حافظ، روبروی دانشگاه سما، ساحل چوب

  • مبل فروشی نسیم خواب

آدرس: اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو

  • بازار مبل شیخ صفی اردبیل

آدرس: اردبیل، بلوار شهدا، بین فروردین و رجب زاده، بازار مبل شیخ صفی

  • مبلمان مجلل

آدرس: اردبیل، خیابان دانش

  • بازار مبل تات

آدرس: اردبیل ، میدان ایثار (شهید جدی) ، شهرک صنعتی 1 ، خیابان صنعت ، روبروی بلوار سرو ، بازار مبل تات

  • مبلمان حسن زاده

آدرس: خیابان باکری، خیابان فردوسی، فردوسی 1

  • کالای خواب نمایندگی ورس ریورس

آدرس: اردبیل، معمار، خیابان نائبی، خیابان اسماعیل بیگ

خرید سرویس خواب از اردبیل

خرید سرویس خواب نوجوان در اردبیل

سرویس خواب نوجوان باید محل راحت و امنی را برای استراحت و خواب نوجوان فراهم کند. مدل های نوجوان در دو نوع دخترانه و پسرانه تولید می شوند که هر کدام دارای مدل های متنوعی می باشند که بر اساس سلیقه شخصی و علایق خود می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. رنگ سرویس خواب تاثیر زیادی روی زیبایی اتاق و همچنین روحیات افراد دارد به همین دلیل باید با وسواس بیشتری انتخاب شود. جنس تخت خواب نوجوان و سایر وسایل باید از مواد با کیفیت و مقاوم باشد، ام دی اف یکی از متریال های متداول در ساخت سرویس خواب نوجوان است که از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت مناسبی دارد. برای خرید سرویس خواب نوجوان در اردبیل تولیدی ها و بازارهای مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان اردبیل

خرید سرویس خواب نوزاد در اردبیل

سرویس خواب نوزاد مهم ترین جز سیسمونی نوزاد است که انتخاب درست آن نمای زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب نوزاد می دهد. سرویس خواب نوزاد را پدر و مادر قبل از تولد نوزاد و بر اساس سلیقه شخصی خود خریداری می کنند. تعداد تکه های سرویس خواب نوزاد متفاوت است و معمولا شامل یک تخت خواب نوزاد، کمد و ویترین می باشد که در مدل های متنوع دخترانه و پسرانه تولید می شوند. در اردبیل مراکز مختلفی وجود دارد که در زمینه سیسمونی نوزاد و سرویس خواب نوزاد فعالیت می کنند.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد اردبیل

خرید تشک در اردبیل

تشک ها دارای مدل های مختلف فنری، طبی و طبی-فنری می باشند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و برای گروه خاصی از افراد مناسبند. در اردبیل می توانید به نمایندگی برندهای معتبر و معروف از جمله رویال، خوشخواب و رویا مراجعه کنید و تشک مناسب خود را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

همچنین بخوانید: تشک اردبیل

قیمت سرویس خواب در اردبیل

قیمت سرویس خواب در اردبیل

قیمت سرویس خواب در اردبیل به عوامل مختلفی از جمله جنس، مدل، اندازه و سبک آن بستگی دارد. سرویس خواب های چوبی بسیار گران هستند و دارای سبک سلطنتی می باشند که بر روی آنها منبت کاری های زیبایی انجام شده است. سرویس خواب های ام دی اف دارای کیفیت مناسب و قیمت پایین تری نسبت به مدل های چوبی می باشند. تنوع قیمتی در بازارهای اردبیل زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به بازار ها و فروشگاه های مختلف این شهر مراجعه کنند و مدل مناسب با بودجه شان را خریداری کنند. برای خرید یک سرویس خواب ارزان قیمت باید به تولیدهایی که محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رسانند مراجعه کنید. مدل های ساخته شده از فلز ارزان قیمت تر از سایر مدل ها می باشند.

خرید آنلاین سرویس خواب در اردبیل

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در اردبیل به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اردبیل ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .