بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب ارومیه

سرویس خواب ارومیه
مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب محلی برای خواب، استراحت و آرامش روحی افراد است که باید در خرید آن دقت لازم را به خرج دهید، علاوه بر این انتخاب نوع سرویس خواب روی زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر زیادی دارد و باید آن را هماهنگ با سایر المان های اتاق خواب خریداری کنید. سرویس خواب شامل تخت خواب ، پاتختی ، ست آرایشی و پاف می باشد و در مدل های مختلف تعداد این اجزا ممکن است کم و زیاد شود. به طور کلی سرویس خواب ها به دسته های اصلی سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب نوزاد تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید سرویس خواب باید به بازار لوازم خواب مراجعه کنید. در ارومیه بازارها، تولیدی ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارند که مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب را تولید و عرضه می کنند، در اینجا تعدادی از این مکان ها را به شما معرفی می کنیم تا در صورت تمایل برای خرید سری به آنها بزنید.

قیمت سرویس خواب

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در ارومیه

  • مبلمان زنجیره ای کلکسیونر

آدرس شعبه اول (مرکزی) : ارومیه ، اول خیابان حسنی ، برج شمس

آدرس  شعبه دوم : ارومیه ، اول خیابان برق ، جنب تالار پویا

آدرس  شعبه سوم : ارومیه ، خیابان برق ، جنب گلفروشی حیدربابا ، استکبال سابق ، مبلمان آیسا

آدرس  شعبه چهارم : ارومیه ، خیابان مولوی ، روبروی بیمارستان امام رضا

آدرس مراکز خرید سرویس خواب در ارومیه

  • مبل الین ارومیه

آدرس : ارومیه ، خیابان حسنی ، نرسیده به چهارراه ، جنب بانک تجارت ، ساختمان صدر ، فروشگاه مرکزی مبلمان الین

  • مبل و سرویس خواب کالیته

آدرس : ارومیه، شهرک صنعتی ارومیه، فاز ۲ المهدی، خیابان صنعتگران، خیابان دوم پلاک 9

  • سرویس خواب و تشک لالا

آدرس : ارومیه، خیابان ورزش

  • فروشگاه سرویس خواب اویکو Uyku

آدرس : ارومیه، خیابان برق

  • گالری سرویس خواب و بوفه صالح

آدرس : ارومیه، خیابان مافی (شهید دستغیب)

  • تولیدی سرویس خواب محمدی

آدرس : ارومیه، خیابان مافی (شهید دستغیب)

  • گالری سرویس خواب و تشک رویا

آدرس : ارومیه، خیابان مافی (شهید دستغیب)

  • ساحل چوب شعبه ارومیه

آدرس: اروميه، بلوار شيخ تپه، ابتداى خيابان براعتى، ساحل چوب

  • نمايندگي رسمي شركت سناچوب تهران

آدرس: اروميه، فلکه بهداری، ابتدای آزادگان ۱

خرید سرویس خواب در ارومیه

خرید سرویس خواب نوجوان در ارومیه

سرویس خواب نوجوان اهمیت زیادی در اتاق خواب نوجوانان دارد و باید هنگام خرید دقت کنید سرویسی که انتخاب می کنید دارای جنس مرغوبی باشد و همچنین از ایمنی لازم برخوردار باشد. سرویس خواب نوجوان شامل یک تخت خواب نوجوان، پاتختی، ست آرایشی، میز تحریر و کمد می باشد که ممکن است تعداد این اجزا در مدل های مختلف کم و زیاد باشد. در ارومیه مراکز و فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید و مدل های زیادی از انواع سرویس خواب نوجوان را مشاهده کنید و متناسب با نیازتان اقدام به خرید نمایید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان ارومیه

خرید سرویس خواب نوزاد در ارومیه

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین وسایلی است که باید برای نوزاد خریداری شود. نوزادی که به دنیا می آید در ماه های اول زندگی بیشتر وقت خود را در خواب سپری می کند از اینرو باید یک تخت خواب ایمن و راحت داشته باشد و همچنین بقیه وسایل اتاق از جمله کمد و ویترین باید کاملا ایمن و محکم باشند تا نوزاد در اتاقش امنیت کامل داشته باشد. در ارومیه فروشگاه های زیادی در مناطق مختلف شهر قرار دارند که مدل های زیادی از انواع سرویس خواب و سیسمونی نوزاد را به فروش می رسانند، با توجه به جنسیت نوزاد می توانید از بین مدل های دخترانه و پسرانه مدل مناسب را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد ارومیه

خرید تشک در ارومیه

تشک نقش مهمی در داشتن یک خواب راحت و آرامش بخش دارد. تشک ها به سه دسته طبی، طبی-فنری و فنری تقسیم می شوند که هر کدام برای افراد خاصی با شرایط فیزیکی خاص مناسبند. برای کودکان و افرادی که وزن کمی دارند مدل های فنری استفاده می شوند، اگر دچار کمردرد و یا دردهای ستون فقرات هستید باید از تشک های طبی استفاده کنید. در ارومیه برندهای معروف تشک از جمله رویا، رویال و خوشخواب دارای نمایندگی می باشند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: تشک ارومیه

قیمت سرویس خواب در ارومیه

قیمت سرویس خواب در ارومیه

قیمت سرویس خواب در ارومیه به موارد مختلفی از جمله جنس، مدل، سبک و تعداد اجزای تشکیل دهنده آن بستگی دارد. اگر از چوب در ساخت سرویس استفاده شده باشد قیمت آن گران خواهد بود به همین دلیل مدل های ام دی اف متداول ترند چون هم از کیفیت مناسبی برخوردارند و هم اینکه قیمت مناسب تری دارند. اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب ارزان قیمت هستید باید به تولیدی ها مراجعه کنید و سرویس خود را از بین مدل های ملامینه و فلزی انتخاب کنید که ارزان تر از نمونه های چوبی و ام دی اف هستند.

خرید آنلاین سرویس خواب در ارومیه

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در ارومیه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ارومیه ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .