بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کوروش زنجان

بازار مبل کوروش زنجان

مبلمان نقش اصلی را در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند . بر اساس سبک دکوراسیون منزلتان می توانید مبلمان را از انواع مدرن، راحتی، سلطنتی و کلاسیک انتخاب کنید . بعد از خرید مبل می توانید وسایل دیگر را ست با مبلمان خریداری کنید . برای خرید مبل باید به بازار مبل مراجعه کنید . در شهر زنجان که یکی از شهرهای بزرگ و زیبا است بازارهای زیادی برای خرید مبل وجود دارد که مهم ترین آنها بازار مبل کوروش است . این بازار دارای تنوع زیادی می باشد و مبل ها در انواع سبک های سلطنتی و مدرن موجود می باشند . برندهای زیادی در بازار مبل کوروش زنجان فعالیت می کنند و افراد با سلیقه های مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مبلمان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند . بازار مبل کوروش که معروف ترین بازار مبل زنجان نیز می باشد در میدان آزادی این شهر قرار دارد . میدان آزادی بزرگترین میدان شهر زنجان است .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل کوروش زنجان

زنجان، میدان آزادی، نبش بلوار کشاورز

ساعت کاری بازار مبل کوروش زنجان : این بازار از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است . روزهای تعطیل نیز تعطیل می باشد .

آدرس بازار مبل کوروش زنجان

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کوروش زنجان

اغلب مردم شهر زنجان طرفدار خانه هایی با سبک کلاسیک و سلطنتی هستند و مدل های مبل سلطنتی را برای منزلشان انتخاب می کنند . قیمت این نوع مبل نسبت به مدل های مدرن گرانتر است و در تولید آنها از چوب بیشتری استفاده می شود و هر چه منبت کاری و ظریف کاری بیشتری در نمای آنها استفاده شده باشد قیمت مبل بیشتر خواهد شد . تنوع قیمتی در این بازار زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند مبل مناسب با بودجه شان را خریداری کنند . مبل راحتی ارزانتر از مدل های سلطنتی است .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در زنجان

برای خرید مبل از زنجان می توانید به بازار مبل کوروش در میدان آزادی مراجعه کنید و انواع مدل های مبل راحتی و سلطنتی را مشاهده کنید و مدل متناسب با سلیقه تان را انتخاب کنید . یک روش دیگر خرید این است که به صورت اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید . فروشگاه اینترنتی دی ایران انواع مدل های جدید مبل راحتی و مبل سلطنتی را به نمایش گذاشته است . دی ایران دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و مشتریان می توانند با خیال راحت خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند . امکان تغییر رنگ چوب و پارچه برای همه ی مدل های مبل موجود در دی ایران وجود دارد و مبلمان با قیمت ارزان و کیفیت مناسب به صورت مستقیم از تولیدی برای مشریان در سراسر کشور ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *