بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل زنجان

قیمت مبل بازار مبل زنجان

در طراحی دکوراسیون منزل المان های مختلفی طراحی و اجرا می گردند . یکی از این المان ها که به گونه ای نقش اصلی را در نمای دکوراسیون خانه ایفا می کند ، مبل است . انتخاب مبلمان باید اصولی و با توجه به سبک طراحی منزل و دیزاین آن صورت گیرد . بدلیل اینکه مبلمان فضای زیادی را در خانه به خود اختصاص می دهند ، اولین چیزی است که به هنگام ورود به خانه توجه زیادی را به خود جلب می کنند . بنابراین یک انتخاب خوب در نوع و کیفیت دکوراسیون منزل بسیار مهم و پر تاثیر است . مبلمان در تنوعی از مدل ، طرح ، رنگ و جنس و متناسب با هر نوع دکوراسیون داخلی تولید می شوند . بازار مبل زنجان از مهم ترین و زیبا ترین بازارهای مبل ایران است که قدمت آن به یک قرن میرسد .اگر درزنجان هستید این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید تا شما را برای داشتن انتخابی مناسب یاری کنیم .قیمت مبل

 

مبل راحتی بازار مبل زنجان

شهر مبل زنجان

با اینکه گالری های مبلمان بسیاری در سطح شهر زنجان مانند بلوار خرمشهر و غیره وجود دارند اما شهر مبل زنجان با بیش از 40 سال سابقه درخشان ، بیشترین ابتکار را در صنعت چوب  دارد . این بازار تولید کننده و عرضه کننده صنایع چوبی ، مبل راحتی ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، انواع سرویس خواب ، تخت خواب دو نفره  در تمام سطح استان می باشد  . شما می توانید با مراجعه به این بازار مبل در مدت زمان کوتاهی وسایل چوبی مورد پسندتان را یافته و خریداری نمایید.

آدرس شهر مبل زنجان

شعبه مرکزی : خیابان صفا ، مجتمع تجاری تفریحی صفا پارک

تلفن : 33474946-024

شهر مبل زنجان

بازار مبل کوروش زنجان

در شهر زنجان گالری های مبل فراوانی دارد که میتوانید برای خرید انواع مبلمان ، سرویس خواب ، میز ناهارخوری و سرویس جهیزیه عروس به آنها مراجعه کنید . اما اگر به دنبال تنوع مبلمان از برند های مختلف هستید به بازار مبل کوروش زنجان مراجعه کنید. هنگامی که قصد خرید مبلمان برای دکوراسیون منزل خود دارید اولین گام مشخص کردن سبک دکوراسیون اصلی منزل است . بعد با توجه به آن می توانید طرح و رنگ مبلمانتان را متناسب با آن انتخاب نمایید . شما با مراجعه به مغازه ها یا گالری های مبل تنها تعداد محدودی مبل را با سبک های محدود تماشا میکنید و ناچار مجبور به انتخاب یکی از آنها می شوید . اما اگر به بازار مبل کوروش زنجان سر بزنید میتوانید از بین انبوه مبلمان نمونه مورد نظر خود را با رضایت کامل انتخاب و خریداری نمایید .

آدرس بازار مبل کوروش زنجان

زنجان ، میدان آزادی ، نبش بلوار کشاورز ، بازار مبل کوروش زنجان

ساعت کاری بازار مبل کوروش زنجان

این بازار از ساعت 9 صبح تا 10 شب مشغول بکار است و شما می توانید برای خرید محصولات خود در این ساعات به بازار مبل کوروش مراجعه کنید .

بازار مبل کوروش زنجان

بازار مبل زمرد زنجان

بازار مبل زمرد با مدیریت فیروزعلی محمدی یکی از دو فروشگاه مبلمان در محله اسلام آباد زنجان می باشد و در نزدیکی مراکز مهمی از جمله پارک دلفین ، بانک ملی و … قرار گرفته است .

  • عرضه انواع مبل راحتی ، استیل ، فانتزی و مبلمان اداری
  • بوفه
  • سرویس خواب
  • سرویس ناهار خوری
  • تعمیرات مبلمان در اسرع وقت

آدرس بازار مبل زمرد زنجان

زنجان ، اسلام آباد  ، خیابان 20 متری شهید مدنی ، روبروی بانک ملی ، بازار مبل زمرد زنجان .

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل زنجان

قیمت مبلمان بستگی به متریالی دارد که در تولید آن به کار رفته است . در بازار های مبل زنجان با وجود تولیدی هایی که در کنار فروشندگان فعالیت می کنند قیمت مبلمان نسبتا مناسب است و می توانید انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را در رنج های قیمتی مختلف در این بازار مشاهده کنید . قبل از اقدام به خرید و رفتن به بازار های مبل باید مقدار بودجه ای که برای خرید مبل در نظر گرفته اید را تعیین کنید تا بتوانید راحت تر مدل متناسب با بودجه تان را انتخاب کنید . مبل ال که از ام دی اف ساخته شده باشد دارای قیمت پایینی است و خانواده های با درآمد متوسط می توانند این مدل را انتخاب کنند . مبل سلطنتی که از چوب راش و چوب های با کیفیت دیگر تولید می شود دارای قیمت بالایی است و برای خانواه های مرفه مناسب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *