بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کرمان

بازار مبل کرمان

بازار مبل كرمان شامل چند بازار است که در نقاط مختلف کرمان قرار دارند . مبل جزیی از دکوراسیون خانه های امروزی شده است و در اکثر منازل جزء چیدمان اصلی اتاق پذیرایی است . انتخاب نوع مبلمان بستگی به عوامل مختلفی دارد ، سبک دکوراسیون داخلی منزل مهم ترین عاملی است که روی انتخاب نوع مبلمان تاثیر دارد . برای دکوراسیون سبک مدرن باید از مبلمان مدرن و اسپرت انتخاب شود و برای دکوراسیون سبک کلاسیک باید مبلمان کلاسیک و مبل های استیل و سلطنتی استفاده شود . اگر در کرمان ساکن هستید و یا قصد خرید مبل و وسایل چوبی دکوراسیون منزلتان از این شهر را دارید این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید تا با بازار های اصلی مبلمان در کرمان آشنا شوید .

قیمت مبل

مبلمان بازار مبل کرمان

بازار مبل مهدي كرمان

بازار مبل مهدي كرمان یکی از بازار های بزرگ و اصلي توليد مبل و منبت در كرمان است . محصولات این بازار دارای کیفیت بالایی می باشند . از افتخارات این بازار مبل همکاری با صنایع چوب کیان و سنا است . در این بازار تولید کننده های زیادی قرار دارند و خریدار و تولیدکننده به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند و این امر باعث بالاتر رفتن کیفیت کالا و پایین آمدن قیمت آن می شود .

آدرس بازار مبل مهدي كرمان

کرمان ، خیابان خواجوی کرمانی ، نبش کوچه 12 ، بازار مبل مهدی

ساعت کاری : بازار مبل مهدی کرمان از 9 صبح تا 9 شب فعال است .

بازار مبل مهدی کرمان

بازار مبل خرم کرمان

بازار مبل خرم کرمان دارای یک مجموعه متفاوت و بی نظیر است که زیربنایی حدود 2400 متر مربع دارد . این بازار دارای محصولات متنوع و مختلفی می باشد که نیاز مراجعین را برطرف می کند . محصولات این بازار شامل انواع مبلمان مختلف از جمله مبل استیل و سلطنتی ، مبل راحتی و مبل ال می باشد و همچنین انواع مختلف میز جلومبلی و عسلی نیز در این بازار عرضه می شود که می توانید آنها را با مبلمانتان ست و هماهنگ کنید . علاوه بر مبلمان کالاهای دیگر مانند سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، میز ال سی دی ، بوفه ، ویترین ، انواع اکسسوری و دکوری نیز در این بازار به فروش می رسد . در بازار مبل خرم فروش اقساطی و بدون بهره نیز انجام می شود و همه ی کالاها دارای 2 سال ضمانت می باشند .

آدرس بازار مبل خرم کرمان

کرمان ، بلوار شرف آباد ، خیابان امام حسین ، قائم 19

ساعت کاری : بازار مبل خرم کرمان  صبح ها از ساعت  9 الی 13:30 و عصرها از ساعت  16:30 الی 21:30 باز می باشد . این بازار در ایام تعطیل نیز فعال است .

بازار مبل خرم کرمان

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کرمان

قیمت مبلمان در بازار مبل کرمان مانند سایر بازار های مبل شهر های مختلف دیگر از جمله بازار مبل مشهد و … به عوامل مختلفی بستگی دارد . جنس چوب به کار رفته در کلاف مبل اهمیت بالایی دارد و بیشترین تاثیر را روی قیمت مبلمان دارد . در بازار های مبل می توانید انواع مبل سلطنتی ، مبل کلاسیک و مبل راحتی را با قیمت های مختلف مشاهده کنید و با توجه به بودجه ای که برای خرید مبل در نظر گرفته اید مدل مناسب را انتخاب کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *