بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خرم کرمان

بازار مبل خرم کرمان

مبل از مهم ترین المان های تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی است که دارای مدل های متنوعی می باشد و در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شود . قبل از اینکه برای خرید مبل به بازار مبل مراجعه کنید سبک دکوراسیون منزلتان را مشخص کنید و بر اساس آن نوع مبلمان را انتخاب کنید . در کرمان بازارهای زیادی برای خرید مبل وجود دارد که یکی از آنها بازار مبل خرم است که یکی از بزرگترین بازارهای مبل کرمان است .

بازار مبل خرم دارای یک مجموعه متفاوت و بی نظیر است که زیربنایی حدود 2400 متر مربع دارد . این بازار دارای محصولات متنوع و مختلفی می باشد که نیاز مراجعین را برطرف می کند . محصولات این بازار شامل انواع مبلمان مختلف از جمله مبل استیل و سلطنتی ، مبل راحتی و مبل ال می باشد و همچنین انواع مختلف میز جلومبلی و عسلی نیز در این بازار عرضه می شود که می توانید آنها را با مبلمانتان ست و هماهنگ کنید . علاوه بر مبلمان کالاهای دیگر مانند سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، میز ال سی دی ، بوفه ، ویترین ، انواع اکسسوری و دکوری نیز در این بازار به فروش می رسد .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل مهدی کرمان

آدرس بازار مبل خرم کرمان

کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم 19، بازار مبل خرم

ساعت کاری بازار مبل خرم کرمان

بازار مبل خرم کرمان  صبح ها از ساعت 9 الی 13:30 و عصرها از ساعت 16:30 الی 21:30 باز می باشد . این بازار در ایام تعطیل نیز فعال است .

آدرس بازار مبل خرم کرمان

قیمت انواع مبل در بازار مبل خرم کرمان

قیمت مبل به عوامل مختلفی از جمله نوع متریال استفاده شده در تولید آن و همچنین سبک آن بستگی دارد . مبل راحتی ارزانتر از مبل کلاسیک و سلطنتی است و افرادی که بودجه کمی دارند بهتر است به سراغ مبل های مدرن و راحتی بروند . در بازار مبل خرم می توانید مبل های با کیفیت را با قیمت منصفانه خریداری کنید . همچنین در این بازار مبلمان به صورت اقساطی و بدون بهره نیز به فروش می رسند . همه ی محصولات بازار مبل خرم دارای 2 سال ضمانت می باشند .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در کرمان

در بازار مبل خرم می توانید مدل های مختلف مبل راحتی و سلطنتی را مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید . اگر بخواهید مبلمان را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به بازار مبل خریداری کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی دارد . در فروشگاه دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل تختخواب شو موجود می باشد که همگی از جدیدترین و بروزترین مدل های تولید شده در تولیدی های بزرگ تهران می باشند . مشتریان این امکان را دارند که مبل مورد نظرشان را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهند و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزلشان تحویل بگیرند . مبلمان دی ایران دارای کیفیت بالا و قیمت بسیار منصفانه ای می باشند و به سراسر کشور ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *