دکوراسیون

از کجا روفرشی بخرم

از کجا روفرشی بخرم

روفرشی از کجا بخرم؟ این سوال در ذهن تمام کسانی که قصد خرید روفرشی دارند ایجاد می شود. برای گرفتن پاسخ این سوال در این مطلب همراه ما باشید.

روفرشی یک کاور پارچه ای ضخیم است که روی فرش قرار می گیرد و از آن در برابر آلودگی و آسیب جلوگیری می کند. قیمت فرش هر روز رو به افزایش است و از کالاهای گران قیمتی است که باید از آن محافظت شود تا دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. در گذشته روی فرش ملحفه پهن می کردند که به دلیل بافت نازک آن به خوبی ار فرش محافظت نمی شد، روفرشی بافت ضخیم تری دارد و شبیه به فرش است که به خوبی از فرش ها محافظت می کند. اخیرا برندهای معروف تولید روفرشی نوع جدیدی از این محصول را به بازار ارائه کرده اند که بسیار شبیه فرش بوده و مورد استقبال قرار گرفته اند.

روفرشیمزیت های استفاده از روفرشی

استفاده از روفرشی هم مثل سایر وسایل مزایا و معایبی دارد که در اینجا پاره ای از مزایای آن را آورده ایم اما با توجه به اقبال بیشتر مردم به روفرشیهای کشدار طرح فرش بصورت کلی مزایا و معایب استفاده از روفرشی کش دار را در مقاله ای اختصاصی توضیح داده ایم. از جمله مزایای روفرشیها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن فرش ها
  • جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید و آسیب به فرش
  • پوشاندن معایب، زدگی ها و نقص های فرش
  • کاهش نیاز به شست و شوی سالانه فرش ها
  • تغییر دکوراسیون با هزینه ای بسیار کم

مزیت های استفاده از روفرشی

انواع روفرشی از نظر جنس

  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی مخمل ابریشمی
  • روفرشی مخمل
  • رو فرشی دوشانل
  • روفرشی زرکدار

انواع مدل های رو فرشی

روفرشی کلاسیک، روفرشی مدرن، رو فرشی کش دار، رو فرشی طرح کودک

ابعاد روفرشی

روفرشی ها معمولا در ابعاد 4 ، 6 ، 9 و 12 متری در بازار موجود می باشند.

انواع روفرشی از نظر جنس

روفرشی از کجا بخرم؟

برای خرید روفرشی مخصوصا روفرشیهای طرح فرش که اخیرا بسیار پرفروش شده اند می توانید به بازارهای فرش شهرتان مراجعه کنید، در بازارهای فرش فروشی می توانید مدل های مختلف و متنوع انواع روفرشی را مشاهده کنید. برای اینکه مدل های بیشتر و متنوع تری را ببینید به تولیدی ها و مراکز عمده فروشی مراجعه کنید. تعداد این مراکز در کشور بسیار زیاد است و کار خرید را برای مشتریان آسان کرده اند.

در کلانشهر تهران در کلیه بازارهای بزرگ فروشگاه ها و تولیدی های روفرشی وجود دارند، کافی است که به نزدیکترین بازار به محل زندگیتان مراجعه کنید. روفرشی های یزد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند در بازارهای مختلف دارای نمایندگی می باشند.

بازار روفرشی مولوی در تهران یکی از مراکز خرید روفرشی است که عمده فروشی ها زیادی در آن فعالیت می کنند و می توانید مدل مورد نظرتان را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

خرید اینترنتی روفرشی

یکی از روش های خرید روفرشی که هزینه کمتری برایتان دارد خرید اینترنتی است. با خرید غیرحضوری دیگر لازم نیست هزینه رفت و آمد پرداخت کنید و زمان زیادی برای خرید صرف کنید. با مراجعه به سایت های معتبر و مختلفی از جمله فروشگاه اینترنتی دی ایران که در این زمینه فعالیت می کنند می توانید به صورت آنلاین مدل های متنوع و زیبای انواع روفرشی را مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را ثبت کنید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *